Menu

سریال های تاریخی ایرانی 1400 + لینک دانلود

طی چند دهه اخیر سریال های تاریخی زیادی ساخته شده اند که می توان از میان آنها برترین ها را برگزید و معرفی کرد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی سریال های تاریخی ایرانی سال 1400 بپردازیم. موضوعی که کمتر سایتی به آن پرداخته.

 

سریال خاتون

سریال های تاریخی ایرانی 1400 + لینک دانلود

سریال خاتون اولین تجربه سریال‌سازی تینا پاکروان است. سریال خاتون روایت‌گر داستان عاشقانه‌ای در سال ۱۳۲۰ و در کشاکش اشغال ایران توسط نیروهای متفقین با تاکید بر روی شخصیت زن اصلی خود، یعنی خاتون است. تا اینجا و بر اساس اطلاعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی سریال، مهران مدیری، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، بهناز جعفری، مهران غفوریان، رضا بهبودی، بابک حمیدیان و فرخ نعمتی از جمله دیگر بازیگران سریال هستند که در ادامه نیز نام‌های دیگری به این فهرست اضافه خواهند شد.

 

داستان سریال خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند. برای دانلود سریال خاتون میتوانید از طریق سایت هکس دانلود اقدام نمایید.

https://hexdownload.co/68490/khatoon-series/

 

سریال های تاریخی ایرانی 1400 + لینک دانلود

سریال جیران

سریال جیران سریال نمایش خانگی در حال ساخت به کارگردانی حسن فتحی است. این سریال دربارهٔ زندگی جیران، همسر و سوگلی ناصرالدین‌شاه است. تهیه‌کنندهٔ این سریال اسماعیل عفیفه می‌باشد. داستان این سریال درباره جیران می باشد. جیران در واقع یکی از ندیمه های ناصرالدین شاه است. قصه این سریال مربوط به زمانی از پادشاهی این شاه قاجاری است که وی عاشق جیران می شود.

از بازیگران سریال جیران میتوان به بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیر جعفری، امیرحسین فتحی، غزل شاکری، سمیرا حسن پور، رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل اشاره کرد. میتوانید سریال جیران را همانند سریال های دیگر از سایت هکس دانلود دریافت و تماشا نمایید.

https://hexdownload.co/59597/jeyran-series

 

سریال های تاریخی ایرانی 1400 + لینک دانلود

سریال قبله عالم

قبله عالم سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر تاریخی می‌باشد. این سریال دربارهٔ زندگی ناصرالدین‌شاه قاجار است. قسمت اول این سریال احتمالا اوایل مرداد منتشر خواهد شد. رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از آغاز فیلمبرداری سریال «قبله عالم» به کارگردانی حامد محمدی در خانه تاریخی طباطبایی‌ها، از اماکن گردشگری تحت نظارت این سازمان خبر داد.

سریال های تاریخی ایرانی 1400 + لینک دانلود

در خلاصه قسمت اول سریال قبله عالم آمده است که مادر جان این همه زن را مرخص بفرمایید تا اندرونی کاخ خلوت شود پدر سوخته‌ها مضمون کوک می‌کنند قبله عالم را هوس باز جلوه دهند. از بازیگران سریال قبله عالم میتوان به حامد کمیلی، پژمان بازغی، شقایق دهقان، سام درخشانی، اردشیر رستمی، مارین ون هولک، هادی کاظمی، سوگل خلیق و … میتوان اشاره کرد.

https://hexdownload.co/68635/qeble-e-alam-series/