Menu

معرفی فیلم هیتمن اثری اکشن و کمدی

فیلم هیتمن یکی از فیلم‌های محصول کشور آمریکا است که در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Hit Man 2023 آشنا شویم.

ژانر فیلم سینمایی هیتمن کمدی و اکشن است. کارگردانی این فیلم را ریچارد لینکلیتر (Richard Linklater) بر عهده داشته است. از جمله فیلم‌های معروف این کارگردان می‌توان سه گانه Before را نام برد. داستان این فیلم بر اساس یک مقاله با همین نام اثر اسکیپ هالندزورث (Skip Hollandsworth) است که در یک مجله ماهانه منتشر شده بود. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان گلن پاول، آدریا آرهونا، آستین آملیو و رتا را نام برد. گلن پاول علاوه بر بازیگری در کارگردانی این فیلم نیز همکاری داشته است.

خلاصه داستان فیلم Hit Man 2023

داستان یک پلیس مخفی به اسم گری را دنبال می‌کند که به عنوان یک هیتمن قابل اعتماد ظاهر می‌شود که بتواند افرادی را که می‌خواهند او را استخدام کنند دستگیر کند. تا این که تلاش می‌کند که یک زن به اسم مدی را نجات دهد و به او علاقه پیدا می‌کند.

معرفی هنرپیشه های فیلم Hit Man 2023

در این بخش با بیوگرافی بعضی از بازیگران فیلم هیتمن آشنا خواهیم شد.

گلن پاول در نقش گری جانسون

گلن پاول (Glen Powell) یک بازیگر اهل آمریکا است که در تاریخ 21 اکتبر 1988 برابر با 29 مهر 1367 در آستین (Austin) در ایالت تگزاس (Texas) متولد شد. او در ابتدای دوران بازیگری خود در تعدادی فیلم از جمله The Dark Knight Rises و The Expendables 3 نقش‌هایی کوچک بازی کرد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Top Gun: Maverick محصول سال 2022 را نام برد. گلن پاول در فیلم هیتمن در نقش کاراکتر گری جانسون (Gary Johnson) حضور داشته است.

آدریا آرهونا در نقش مدی مسترز

آدریا آرهونا (Adria Arjona) یک بازیگر اهل پورتوریکو است که در تاریخ 25 آوریل 1992 برابر با 5 اردیبهشت 1371 متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Andor محصول سال 2022 را نام برد. آدریا آرهونا در فیلم Hit Man 2023 ایفای نقش کاراکتر مدی مسترز (Maddy Masters) را بر عهده داشته است.

آستین آملیو در نقش جسپر

آستین آملیو (Austin Amelio) یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 27 آوریل 1988 برابر با 7 اردیبهشت 1367 متولد شد. او بیشتر برای بازی در سریال The Walking Dead و Fear the Walking Dead شناخته شده است. آستین آملیو در فیلم هیتمن در نقش کاراکتر جسپر (Jasper) بازی کرده است.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی فیلم هیتمن 2023 پرداختیم و در مورد داستان و بازیگران و نقدهای آن حرف زدیم. می‌توانید تریلر فیلم سینمایی هیتمن را تماشا کنید و اگر می‌خواهید بیشتر با داستان و شخصیت‌های دیگر این فیلم آشنا شوید، دانلود فیلم سینمایی هیتمن را شروع کنید.