Menu

معرفی فیلم اکشن زنبوردار با بازی جیسون استاتهام

فیلم زنبوردار یکی از فیلم‌هایی است که در سال 2024 منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم The Beekeeper آشنا شویم.

ژانر فیلم سینمایی زنبوردار اکشن است. دیوید اِر (David Ayer) کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان جیسون استاتهام، مینی درایور، جاش هاچرسون و جرمی آیرنز، امی ریور لمپمن و فلیشا رشاد را نام برد. فیلم The Beekeeper در تاریخ 12 ژانویه 2024 در ایالات متحده اکران خواهد شد. همچنین مدت زمان فیلم زنبوردار هنوز معلوم نشده است اما رده‌بندی R را دریافت کرده است و تماشای آن برای کودکان مناسب نیست.

خلاصه داستان فیلم زنبوردار

داستان آقای کلی (Mr. Clay) را دنبال می‌کند که عامل سابق یک سازمان مخفی با عنوان زنبورداران (Beekeepers) است. وقتی دوست او پس از این که گرفتار یک کلاهبرداری می‌شود جان خود را از دست می‌دهد، آقای کلی تصمیم می‌گیرد تا از افرادی که باعث آن شده‌اند انتقام بگیرد.

معرفی بازیگران فیلم زنبوردار

در این بخش از این مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم سینمایی زنبوردار آشنا خواهیم شد.

جیسون استاتهام در نقش آقای کلی

جیسن استِیثم (Jason Statham) که بیشتر او را به اسم جیسون استاتهام می‌شناسیم یک بازیگر اهل انگلیس است که در تاریخ 26 جولای 1967 برابر با 4 مرداد 1346 متولد شد. او در جوانی در رشته‌های ورزشی مختلفی از جمله شنا و شیرجه، کیک بوکسینگ و هنرهای رزمی فعالیت داشت و بیشتر برای حضور در نقش کاراکترهای سرسخت و خشن در فیلم‌های اکشن شناخته شده است.

از جمله مجموعه فیلم‌های معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان ترانسپورتر (Transporter)، بی‌مصرف‌ها (The Expendables) و چند قسمت از سریع و خشن (Fast & Furious) را نام برد. جیسون استاتهام در فیلم زنبوردار در نقش کاراکتر آقای کلی حضور داشته است.

مینی درایور

مینی درایور (Minnie Driver) یک بازیگر بریتانیایی و آمریکایی است که در تاریخ 31 ژانویه 1970 برابر با 11 بهمن 1348 در لندن متولد شد. او پیش از حرفه‌اش در بازیگری به عنوان خواننده فعالیت داشت. از جمله فیلم‌های معروفی که مینی درایور در آن‌ها بازی کرده است می‌توان Good Will Hunting را نام برد که برای ایفای نقش در آن کاندید دریافت جایزه اسکار نیز شده بود. از جمله آثار دیگری که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Speechless را نام برد. او همچنین کاندید دریافت جایزه‌های دیگری از جمله گلدن گلوب و Primetime Emmy نیز شده است.

جاش هاچرسون

جاش هاچرسون (Josh Hutcherson) یک بازیگر و تهيه‌كننده اهل آمریکا است که در تاریخ 12 اکتبر 1992 برابر با 20 مهر 1371 در ایالت کنتاکی (Kentucky) متولد شد. از جمله آثار پرفروش که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان مجموعه فیلم‌های The Hunger Games را نام برد. جاش هاچرسون همچنین در انیمیشن The Polar Express 2004 صداپیشه برخی از کاراکترها بوده است.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی فیلم سینمایی زنبوردار پرداختیم و در مورد داستان و بازیگران آن صحبت کردیم. می‌توانید تا تاریخ اکران فیلم زنبوردار منتظر بمانید و نقدهای آن را بخوانید. همچنین اگر به دیدن فیلم‌های اکشن علاقه دارید و می‌خواهید با داستان و کاراکترهای دیگر این فیلم جدید جیسون استاتهام بیشتر آشنا شوید، دانلود فیلم The Beekeeper 2024 را شروع کنید.