Menu

معرفی فیلم بازی عادلانه اثری درام و معمایی

فیلم بازی عادلانه یکی از فیلم‌های محصول کشور آمریکا است که در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Fair Play 2023 آشنا شویم.

ژانر فیلم Fair Play 2023 درام است. این فیلم رده‌بندی R را دریافت کرده است و تماشای آن برای کودکان مناسب نیست. کارگردانی این فیلم را کلویی دومانت (Chloe Domont) بر عهده داشته است که همچنین اولین تجربه کارگردانی او است. فیبی دینیور، آلدن ارنرایک، ادی مارسن و ریچ سامر از جمله بازیگران فیلم بازی عادلانه هستند. این فیلم نقدهای به طور کلی مثبت از منتقدان دریافت کرده است. همچنین مدت زمان فیلم بازی جوانمردانه حدود 1 ساعت و 50 دقیقه است.

خلاصه داستان فیلم بازی عادلانه

داستان یک زوج به نام‌های امیلی و لوک را دنبال می‌کند که هر دو در یک شرکت مالی پر از رقابت همکار یکدیگر نیز هستند. هنگامی که امیلی در آن‌جا ترفیع می‌گیرد، این موضوع بر ارتباط این زوج تاثیر می‌گذارد.

معرفی بازیگران فیلم Fair Play 2023

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم بازی جوانمردانه آشنا خواهیم شد.

فیبی دینیور در نقش امیلی

فیبی دینیور (Phoebe Dynevor) یک بازیگر انگلیسی است که در تاریخ 17 آوریل 1995 در منچستر (Manchester) متولد شد. او حرفه‌اش در بازیگری را از نوجوانی آغاز کرد و در چند سال اخیر بیشتر به دلیل بازی در سریال Bridgerton محصول سال 2020 نتفلیکس شناخته شده است. فیبی دینیور در فیلم Fair Play 2023 در نقش کاراکتر امیلی (Emily) حضور داشته است.

آلدن ارنرایک در نقش لوک

آلدن ارنرایک (Alden Ehrenreich) یک بازیگر اهل آمریکا است که در نوامبر 1989 در لس آنجلس (Los Angeles) در ایالت کالیفرنیا (California) به دنیا آمد. از جمله آثار معروف چند سال اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Oppenheimer محصول سال 2023 به کارگردانی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) و فیلم Solo: A Star Wars Story محصول سال 2018 را نام برد. آلدن ارنرایک در فیلم بازی عادلانه ایفای نقش کاراکتر لوک (Luke) را بر عهده داشته است.

ادی مارسن در نقش کمبل

ادی مارسن (Eddie Marsan) یک بازیگر اهل انگلیس است که در تاریخ 19 ژوئن 1968 برابر با 19 خرداد 1347 در لندن (London) متولد شد. از جمله فیلم‌های معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Mission: Impossible III و فیلم Sherlock Holmes: A Game of Shadows را نام برد. او همچنین در سریال The Power محصول سال 2023 حضور داشته است. ادی مارسن در فیلم Fair Play 2023 در نقش کاراکتر کمبل (Campbell) بازی کرده است.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی فیلم بازی جوانمردانه پرداختیم و در مورد داستان و بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر فیلم سینمایی بازی عادلانه را تماشا کنید و اگر حس می‌کنید این فیلم می‌تواند برای اوقات فراغت شما مناسب باشد و می‌خواهید با داستان و کاراکترهای دیگر این فیلم آشنا شوید، دانلود فیلم Fair Play 2023 را شروع کنید.