Menu

فیلم بچه های جاسوس آرماگدون بچه ها شخص اول

فیلم Spy Kids: Armageddon محصولی از کشور آمریکا است که رابرت رودریگز (Robert Rodriguez) کارگردانی ان را به عهده دارد. این فیلم درواقع پنجمین قسمت از سری فیلم‌های بچه‌های جاسوس به‌شمار می‌رود که در سال 2023 ساخت شد.

ژانر فیلم بچه های جاسوس: آرماگدون به خانوادگی، کمدی و اکشن است، که در آن بازیگرانی چون کانر استرسون، اورلی کارگانیلا، زاخاری لوی پوگ، جینا رودریگز، بیلی مگنوسن و دی جی. کوترونا به ایفای نقش پرداختند. تاریخ اکران فیلم بچه های جاسوس آرماگدون به تاریخ 22 سپتامبر 2023 برمی‌گردد که پس از پخش با استقبال خوبی مواجه شد.

داستان فیلم بچه های جاسوس آرماگدون

خلاصه فیلم Spy Kids: Armageddon در سال 2023 می‌گذرد و درباره فرزندان بزرگترین ماموران مخفی جهان است. درواقع این بچه‌ها به‌طور ناخواسته به‌واسطه یک بازی‌ساز قدرتمند به نام ویلیاکس کمک می‌نمایند تا ویروسی رایانه‌ای بسیار خطرناک را که امکان کنترل همه فناوری‌ها را دردست گیرد، آزاد نمایند. با تمام این اوصاف این بچه‌ها وارد عمل شده تا والدین‌ خودشان و جهانیان را از خطر نابودی نجات بدهند. این اثر سینمایی ماجراجویی پر از استرس و تریلرهای هیجان‌انگیز است که تماشای آن لخظاتی خوش را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد.

بازیگران فیلم بچه های جاسوس آرماگدون

از هنرپیشه های فیلم Spy Kids: Armageddon می‌توان به کانر استرسون، اورلی کارگانیلا، زاخاری لوی پوگ، جینا رودریگز، بیلی مگنوسن و دی جی. کوترونا اشاره نمود، که در ادامه به بیوگرافی این بازیگران به صورت جداگانه می‌پردازیم.

کانر استرسون (Connor Esterson)

کانر استرسون در 21 آگوست 2013 در لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. او یک بازیگر کودک آمریکایی، یوتیوبر و شخصیتی مشهور در رسانه‌های اجتماعی است. کانر نقش تونی تانگو تورز را در فیلم کمدی، جاسوسی و آمریکایی بچه های جاسوس: آرماگدون به عهده داشت. علاوه‌بر فیلم بچه‌های جاسوس: آرماگدون، کانر در پروژه‌هایی نظیر فیلم کوتاه Nerdy Teen Stops Home Break In, سریال Attaway General و سریال چاد (Chad) نقش‌آفرینی داشت.

اورلی کارگانیلا (Everly Carganilla)

اورلی کارگانیلا در 20 می 2014 در لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده ایالات متحده آمریکا متولد شد. وی یک بازیگر کودک آمریکایی، هنرمند رسانه‌های اجتماعی و یکی از چهره‌های مشهور فعال در اینستاگرام است. اورلی در فیلم بچه های جاسوس آرماگدون نقش یک جاسوس را بازی کرد و خیلی زود در سنین پایین به شهرت بالایی دسفت یافت. از دیگر آثاری که این هنرمند کوچک در آن‌ها تقش‌آفرینی داشته می‌توان به فیلم‌های‌ روز بله‌گویی و مرد جن زده اشاره کرد.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی فیلم بچه های جاسوس: آرماگدون؛ داستان، بازیگران و نمرات این اثر سینمایی پرداختیم. چنانچه به سری قسمت‌های فرنچایز بچه‌های جاسوس علاقه‌مند هستید، تماشای فیلم Spy Kids: Armageddon را از دست ندهید.