Menu

معرفی فیلم ترسناک راهبه 2

فیلم راهبه ۲ از جمله جدیدترین فیلم‌های ترسناک سال 2023 است که پس از منتظر نگهداشتن مخاطبان بالاخره اکران شد. در مقاله پیش‌رو با معرفی فیلم The Nun II همراه شما خواهیم بود.

فیلم سینمایی راهبه 2 به کارگردانی مایکل چاوز (Michael Chaves) کارگردان آثاری همچون نفرین لایورونا (The Curse of La Llorona) و احضار 3، براساس داستانی از آکلا کوپر (Akela Cooper) ساخته شده است. فیلمنامه این اثر را نیز ایان گلدبرگ (Ian Goldberg)، ریچارد ناینگ (Richard Naing) و آکلا کوپر به نگارش درآورده‌اند. جیمز وان (James Wan) خالق دنیای ترسناک احضار و پیتر سفرن (Peter Safran) نیز از تهییه‌کنندگان فیلم هستند.

خلاصه داستان فیلم راهبه ۲

در سال 1956 و در فرانسه، یک کشیش می‌میرد و خیلی زود نیروهای شیطانی کل منطقه را احاطه می‌کند. خواهر آیرین که اکنون یک راهبه رسمی است، برای تحقیق درباره قتل‌هایی که اخیرا اتفاق افتاده، انتخاب می‌شود. او در راه خود به تاراسکون با یک راهبه تازه کار به نام دبرا همراه می‌شود که بی‌اجازه قصد دارد با او به جستجو بیاید. آیرین باری دیگر باید با والاک که اکنون در بدن ماریس حضور دارد روبه‌رو شود. آیا او می‌تواند این شیطان بزرگ را شکست دهد؟

معرفی بازیگران فیلم راهبه ۲

در فیلم شاهد شخصیت‌های کلیدی همچون آیرین، موریس و والاک هستیم که باری دیگر نقش‌های خود را در این اثر ایفا می‌کنند. حال در ادامه با بیوگرافی شخصیت‌های اصلی فیلم آشنا خواهید شد.

تایسا فارمیگا در نقش خواهر آیرین

تایسا فارمیگا (Taissa Farmiga) بازیگر اهل آمریکا متولد 17 اوت 1994 (26 مرداد 1373) است. او بازیگری را از سال 2011 و حضور در فیلم زمین مرتفع (Higher Ground) با کمک خواهر خود ورا فارمیگا شروع کرد و خیلی زود در فصل اول سریال معروف داستان ترسناک آمریکایی (American Horror Story: Murder House) حضور پیدا کرد. تایسا فارمیگا را عمدتا بخاطر فعالیتش در فیلم و سریال‌های ترسناک می‌شناسند. او در فصول سوم، ششم و هشتم داستان ترسناک آمریکایی حضور پیدا کرد و به واسطه همین سریال معروف شد. تایسا فارمیگا نقش خواهر آرین پالمر را در فیلم راهبه 2018 بازی کرد و در فیلم سینمایی راهبه 2 دوباره آن را ایفا می‌کند.

جوناس بلوکت در نقش ماریس تریو

جوناس بلوکت (Jonas Bloquet) هنرپیشه بلژیکی متولد 10 ژوئیه 1992 (19 تیر 1371) است. او کار خود را از 2009 با فیلم درس‌های خصوصی (Private Lessons) شروع کرد و با فیلم او (Elle) به شهرت رسید و صاحب جایزه شد. بلوکت سپس با نقش ماریس در فیلم راهبه 2018 توجهات جهانی دریافت کرد و اکنون نیز در فیلم The Nun II این نقش را دوباره ایفا می‌کند.

استورم رید در نقش دبرا

استورم رید (Storm Reid) بازیگر آمریکایی در 1 ژوئیه 2003 (10 تیر 1382) به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 2012 با فیلم A Cross to Bear شروع کرد و سپس در سال 2013 با ایفای نقش در فیلم 12 سال بردگی (12 Years a Slave) توجهات را به خود جلب کرد. او در آثار معروفی همچون فیلم‌های شعبده‌باز (Sleight) و چین خوردگی در زمان (A Wrinkle in Time) در کارنامه خود دارد و در سال 2023 با ایفای نقش در سریال معروف آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) درخشید. او از نقش‌های جدید این فیلم است.

بونی آرونز در نقش راهبه (والاک)

بونی آرونز (Bonnie Aarons) بازیگر آمریکایی در 9 سپتامبر 1960 (18 شهریور 1339) به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1994 با فیلم Exit to Eden شروع کرد و با ایفای نقش در فیلم‌های جاده مالهالند (Mulholland Drive)، دفتر خاطرات شاهزاده خانم (The Princess Diaries) و دفتر خاطرات شاهزاده خانم 2: نامزدی سلطنتی (The Princess Diaries 2: Royal Engagement) معروف شد. او در شخصیت راهبه فیلم‌های احضار 2 و راهبه 1 و 2 بازی کرده است.

کلام آخر

با معرفی و بررسی فیلم سینمایی راهبه 2 همراه شما بودیم. این اثر نهمین فیلم دنیای احضار است که همانند اکثر فیلم‌های این دنیا توجه منتقدان را جلب نکرد اما در گیشه موفق عمل می‌کند. آیا قصد دانلود فیلم The Nun II را دارید؟ چه انتظاراتی از این اثر داشتید؟ نظر شما درباره فیلم چیست؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما درمیان بگذارید. از همراهی شما متشکریم.