Menu

معرفی فیلم اکشن آدم کش 2023

فیلم آدم کش ۲۰۲۳ یکی از فیلم‌های جدید است که در سال 2023 از نتفلیکس منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم The Killer 2023 آشنا شویم.

ژانر فیلم قاتل 2023 اکشن و نئو-نوآر است. این فیلم رده بندی R را دریافت کرده است و برای کودکان مناسب نیست. فیلم آدمکش ۲۰۲۳ بر اساس یک مجموعه کمیک فرانسوی با همین عنوان اثر ماتز (Matz) و لوک جکامن (Luc Jacamon) است که بخش اول آن در سال 1998 منتشر شده بود. ماتز نام مستعاری است که الکسیس نولنت (Alexis Nolent) در نویسندگی برای خود انتخاب کرده است. کارگردانی فیلم The Killer 2023 را دیوید فینچر (David Fincher) بر عهده داشته است. این فیلم همکاری دوم این کارگردان در تولید فیلم با نتفلیکس پس از فیلم Mank در سال 2020 است.

خلاصه داستان فیلم قاتل 2023

داستان در مورد یک قاتل بدون نام است که با خودش و کارفرمایانش در یک شکار بین المللی که اصرار دارد شخصی نیست مبارزه می‌کند. فیلم The Killer 2023 داستان این قاتل حرفه‌ای را روایت می‌کند.

معرفی بازیگران فیلم آدم کش ۲۰۲۳

در این بخش از مقاله بیوگرافی تعدادی از هنرپیشه های فیلم آدمکش ۲۰۲۳ را بررسی می‌کنیم.

مایکل فاسبندر در نقش قاتل

مایکل فاسبندر یک بازیگر ایرلندی است که در تاریخ 2 آوریل 1977 برابر با 13 فروردین 1356 از مادری ایرلندی و پدری آلمانی در هایدلبرگ (Heidelberg) متولد شد. او تا الان دو بار کاندید دریافت جایزه اسکار و سه بار کاندید دریافت جایزه Golden Globe شده است. یکی از فیلم‌های معروفی که مایکل فاسبندر در آن‌ها حضور داشته است 12 Years a Slave در سال 2013 بود که برای آن کاندید دریافت یک جایزه اسکار برای نقش مکمل مرد شده بود. او در فیلم The Killer 2023 در نقش کاراکتر آدم کش (The Killer) بازی کرده است.

تیلدا سوینتن در نقش متخصص

کاترین ماتیلدا سوینتن (Katherine Matilda Swinton) معروف به تیلدا سوینتن یک بازیگر بریتانیایی است که در تاریخ 5 نوامبر 1960 برابر با 14 آبان 1339 در لندن متولد شد. تا الان او کاندید دریافت سه جایزه گلدن گلوب و همچنین برنده جایزه‌های زیادی شده است که از جمله آن‌ها می‌توان یک اسکار و یک جایزه بفتا را نام برد. از جمله فیلم‌های چند سال اخیر که تیلدا سوینتن در آن‌ها حضور داشته می‌توان فیلم‌های مارول (Marvel) مانند Doctor Strange و Avengers: Endgame در سال‌های 2016 و 2019 را نام برد. او همچنین در مجموعه فیلم‌های نارنیا (The Chronicles of Narnia) در نقش کاراکتر White Witch حضور داشته است. تیلدا سوینتن در فیلم آدم کش ۲۰۲۳ در نقش کاراکتر متخصص (The Expert) که یک قاتل است بازی کرده است.

سوفی شارلوت ولف دا سیلوا در نقش ماگدالا

سوفی شارلوت ولف دا سیلوا یک بازیگر آلمانی برزیلی است که در تاریخ 29 آوریل 1989 برابر با 9 اردیبهشت 1368 در هامبورگ (Hamburg) از مادری آلمانی و پدری برزیلی متولد شد. او بازیگری را از سال 2004 در تلویزیون شروع کرده و فیلم The Killer 2023 ششمین فیلمی است که سوفی شارلوت در دوران بازیگری خود در آن حضور داشته است. او در فیلم آدم کش ۲۰۲۳ در نقش کاراکتر ماگدالا (Magdala) بازی کرده است.

کلام آخر

بررسی فیلم قاتل 2023 که یک اقتباس از کمیک فرانسوی Le Tueur است پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر فیلم آدم کش ۲۰۲۳ را تماشا کنید و تا منتشر شدن آن از نتفلیکس منتظر بمانید و اگر حس کردید می‌توانید از تماشای این فیلم برای گذراندن وقت خود استفاده کنید، دانلود فیلم The Killer 2023 را شروع کنید.