Menu

معرفی فیلم سوداگران درد اثری تازه از امیلی بلانت

فیلم سوداگران درد یکی از فیلم‌هایی است که در سال 2023 منتشر شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Pain Hustlers 2023 آشنا شویم.

فیلم سوداگران درد بر اساس یک مقاله با همین عنوان اثر ایوان هیوز (Evan Hughes) که در مجله نیویورک تایمز (New York Times Magazine) منتشر شده بود و به کارگردانی دیوید ییتس (David Yates) تولید شده است. امیلی بلانت (Emily Blunt)، کریس ایوانز (Chris Evans)، اندی گارسیا (Andy García)، کاترین اوهارا (Catherine O’Hara) و … از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین مدت زمان فیلم سوداگران درد حدود دو ساعت است.

خلاصه داستان فیلم سوداگران درد

داستان یک مادر مجرد و بی‌پول اما جاه‌طلب را دنبال می‌کند که زندگی بهتری برای خودش و دخترش می‌خواهد. او فرصتی سودآور در فروش دارو پیدا کرده است اما تا کجا پیش خواهد رفت تا یک داروی جدید را به موفقیت تبدیل کند؟ این فیلم به بررسی این موضوع می‌پردازد که بعضی از افراد از روی ناامیدی و برخی دیگر از روی طمع چه کارهایی انجام می‌دهند.

معرفی بازیگران فیلم سوداگران درد

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم سینمایی سوداگران درد آشنا خواهیم شد.

امیلی بلانت در نقش لیزا

امیلی بلانت یک بازیگر بریتانیایی است که در تاریخ 23 فوریه 1983 برابر با 4 اسفند 1361 در لندن (London) متولد شد. او جایزه‌های متعددی کسب کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان جایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران سینما را نام برد. او همچنین کاندید دریافت جایزه بفتا نیز شده است. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) و فیلم A Quiet Place را نام برد. امیلی بلانت در فیلم سوداگران درد در نقش کاراکتر لیزا (Liza) حضور داشته است.

کریس ایوانز در نقش پیت

کریس ایوانز یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 13 ژوئن 1981 برابر با 23 خرداد 1360 در بوستون (Boston) در ایالت ماساچوست (Massachusetts) متولد شد. او بیشتر برای بازی در نقش Captain America در فیلم‌های دنیای مارول (Marvel) از جمله The Avengers شناخته شده است. از جمله آثار معروف دیگری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Fantastic Four محصول سال 2005، فیلم Knives Out محصول سال 2019 و سریال Defending Jacob محصول سال 2020 را نام برد. کریس ایوانز در فیلم Pain Hustlers 2023 ایفای نقش کاراکتر پیت (Pete) را بر عهده داشته است.

اندی گارسیا در نقش دکتر نیل

اندی گارسیا یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 12 آوریل 1956 برابر با 23 فروردین 1335 در کوبا متولد شد و در کودکی همراه با خانواده‌اش به فلوریدا مهاجرت کرد. او برای بازی در فیلم The Godfather Part III به کارگردانی Francis Ford Coppola کاندید دریافت جایزه‌های اسکار و گلدن گلوب شده بود. از جمله فیلم‌های دیگری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان The Mule را نام برد. اندی گارسیا در فیلم سوداگران درد در نقش کاراکتر دکتر نیل (Dr. Neel) بازی کرده است.

کلام آخر

در این پست به بررسی فیلم سینمایی سوداگران درد پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر فیلم Pain Hustlers 2023 را تماشا کنید و اگر با وجود اینکه نمرات کمی در سایت‌های معروف کسب کرده است، می‌خواهید با داستان و کاراکترهای آن بیشتر آشنا شوید، دانلود فیلم Pain Hustlers 2023 را شروع کنید.