Menu

معرفی فیلم عشق در نگاه اول عشقی انگلیسی

فیلم عشق در نگاه اول، یکی از بهترین فیلم‌های عاشقانه سال جدید است که در ادامه به معرفی فیلم Love at First Sight 2023 خواهیم پرداخت.

فیلم سینمایی عشق در نگاه اول توسط ونسا کسویل کارگردانی شده است و در تاریخ 15 سپتامبر سال 2023 مورخه 24 شهریور 1402 به صورت جهانی منتشر شد. این فیلم درام که به شدت تا قبل از منتشر شدن سر و صدا کرده بود، توانسته تا به امروز فروش نسبتا خوبی را هم داشته باشد. ژانر فیلم سینمایی عشق در نگاه اول عاشقانه درام و هیجان‌انگیز است و مدت زمان فیلم عشق در نگاه اول تقریبا 1 ساعت و 32 دقیقه طول می‌کشد.

خلاصه داستان فیلم عشق در نگاه اول

خلاصه فیلم سینمایی عشق در نگاه اول آمده است که عشق در قلب دختر جوان به وجود می‌آید، اما با گم شدن یکی از آن‌ها، همه چیز به مشکل می‌خورد و تحت تاثیر قرار می‌گیرد. اما داستان فیلم “عشق در نگاه اول” با همین یک مسئله تمام نمی‌شود و با وجود اینکه آن‌ها در مقصد یکدیگر را گم می‌کنند، تصمیم می‌گیرند که…

معرفی بازیگران فیلم عشق در نگاه اول

در ادامه می‌توانید بیوگرافی بازیگران فیلم عشق در نگاه اول را به صورت جداگانه بخوانید.

هیلی ریچاردسون در نقش Hadley Sullivan

هیلی لو ریچاردسون، هنرپیشه آمریکایی، در تاریخ ۷ مارس ۱۹۹۵ متولد شد. او برای نقش‌هایی که در فیلم و تلویزیون ایفا کرده به شدت شناخته شده است. وی ابتدا در سریال کمدی “تکان دادن آن” (۲۰۱۳) و درام “ریونسوود” (۲۰۱۳-۲۰۱۴) حضور داشت. با بازی در فیلم “آستانه هفده‌سالگی” (۲۰۱۶) و “شکافته” (۲۰۱۶)، شهرت بیشتری به دست آورد. وی برای نقش اصلی خود در فیلم “کلمبوس” (۲۰۱۷) نامزدی دریافت جایزه فیلم مستقل گاتهام به عنوان بهترین بازیگر زن را کسب کرد. همچنین، بازی‌هایش در نقش ماسی در “از دختران حمایت کنید” (۲۰۱۸) و استلا گرانت در “پنج فوت جدا” (۲۰۱۷) تحسین منتقدان را به دنبال داشت.

بن هاردی در نقش Oliver Jones

بن هاردی، هنرپیشه ای اهل بریتانیا است که در تاریخ ۲ ژانویه ۱۹۹۱ متولد شد. وی از سال ۲۰۱۲ تاکنون به فعالیت هنری خود ادامه می‌دهد. او در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مختلف حضور داشته است، از جمله “مردان ایکس: آپوکالیپس”، “بوهمین رپسدی”، “زن سفیدپوش” و “شش زیرزمینی”.

تام تیلور در نقش Luther Jones

تام تیلور یک بازیگر انگلیسی متولد 16 ژوئیه 2001 است. تام در انگلستان متولد شد. وی تا سال 2013 در مدرسه نمایش تحصیل کرد. او در همان مدرسه تست بازیگری داد و به صورت جدی وارد حرفه بازیگری شد. تام در سال 2015، نقش اوترد جوان را در درام قرون وسطایی The Last Kingdom (2015) ایفا کرد که بسیار به چشم آمد.

کلام آخر

فیلم “Love at First Sight” یک محصول عاشقانه است که نمی‌توان آن را به عنوان یک فیلم سینمایی جدی دسته‌بندی کرد. “Love at First Sight” یک عاشقانه خاص اما بی رمق است. با معرفی و بررسی فیلم سینمایی عشق در نگاه اول با بازی بن هاردی همراه شما بودیم و سعی کردیم آن را به طور کامل معرفی کنیم. آیا تریلر فیلم Love at First Sight 2023 را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما درباره این اثر چیست؟ دانلود فیلم عشق در نگاه اول 2023 را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ از همراهی شما متشکریم.