Menu

معرفی فیلم کمدی هولیا با حضور علی انصاریان

فیلم هولیا یکی از جدیدترین فیلم‌های سینمایی اکران شده در سینما محسوب می‌شود که در ژانر کمدی ساخته شده و زنده یاد علی انصاریان در آن حضور داشته است. با معرفی فیلم ایرانی هولیا همراه ما باشید.

فیلم هولیا به کارگردانی و تهییه‌کنندگی مرتضی آتش زمزم ساخته شده است. نویسندگی این اثر را مرتضی آتش زمزم و جلال‌الدین دری برعهده داشتند و همچنین ایرج تقی‌پور نیز جز تهییه‌کنندگان فیلم است. هولیا (با نام دیگر جگر زلخیا) در تابستان 1399 تولید شده و زنده یاد علی انصاریان در آن حضور داشتند. حال این اثر در سال 1402 بر روی پرده سینماها رفته است.

خلاصه داستان فیلم هولیا

در ایران پدر و مادرها به بچه‌هاشون اجازه هرکاری را نمی‌دهند، ولی همیشه نوه، داستانش فرق داره.

بازیگران فیلم هولیا

فیلم هولیا با بازی علی انصاریان به عنوان هنرپیشه اصلی ساخته شده است اما چه کسان دیگری در این اثر حضور دارند؟ در ادامه ضمن آشنایی با بیوگرافی بازیگران اصلی، به معرفی سایر بازیگران نیز می‌پردازیم.

زنده یاد علی انصاریان

زنده یاد علی انصاریان فوتبالیست و بازیگر ایرانی متولد 14 تیر 1356 بود. او فوتبال را از سال 1375 با بازی در باشگاه فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز شروع کرد و در پست مدافع فعالیت می‌کرد. زنده یاد انصاریان با تیم پرسپولیس به اوج خود رسید و سرانجام در سال 1390 تصمیم گرفت از فوتبال خداحافظی کند. این هنرپیشه بازیگری را از اواسط دهه 80 شروع کرد و ابتدا به صورت کوتاه در فیلم‌ها حضور پیدا می‌کرد تا اینکه پس از فوتبال جدی‌تر این حرفه را ادامه داد و حتی سابقه مجری‌گری نیز داشت. از آثار شاخص او باید به کلوپ همسران و رمانتیسم عماد و طوبا اشاره کنیم. آقای انصاریان در سال 1399 و بر اثر ابتدا به ویروس کرونا درگذشت. روحش شاد.

محمدرضا هدایتی

محمدرضا هدایتی بازیگر، صداپیشه و خواننده ایرانی در 24 اردیبهشت سال 1352 متولد شد. او از دهه 70 کار بازیگری را شروع کرد و بیشتر به واسطه فعالیت‌هایش در آثار مهران مدیری به شهرت رسیده است. آقای هدایتی در ظاهر مردی جدی است اما همین جدی بودن، بیشترین پتانسیل برای ایفای نقش‌های کمدی را به او داده است. او در برره کاراکتر یاور طغرل را بازی کرد که بسیار خاطره‌انگیز شد و هنوز هم عمدتا مخاطبان با این نام او را می‌شناسند. محمدرضا هدایتی خوانندگی نیز انجام می‌دهد و آهنگ‌های جذابی را برای مخاطبان خوانده است که از جمله آنها باید به ترانه با تو آرومم اشاره کنیم.

هولیا دیکن

هولیا دیکن (Hülya Diken) بازیگر اهل کشور ترکیه در 9 ژوئیه 1992 (18 تیر 1371) متولد شد. او بازیگر تلویزیون ترکیه است و تا کنون در آثاری همچون Parya & Derya (2022)، Elif Ana (2022) و Para Konusur (2023) حضور داشته است و از بازیگران فیلم ایرانی هولیا محسوب می‌شود.

کلام آخر

در این مقاله با معرفی این فیلم همراه شما بودیم. هولیا ابتدا با نام گل سرخ ساخته شد و سپس به هولیا تغییر نام داد. این فیلم در روز اول اکران خود بیش از 200 میلیون تومان داشت و جز آثار پرفروش در روز اول سال 1402 بود. این اثر کمدی و موزیکال است و می‌توان آن را جز آخرین کارهای زنده یاد علی انصاریان دانست. نظر شما در مورد موضوع فیلم ایرانی هولیا چیست؟ آیا قصد دانلود فیلم هولیا را دارید؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.