Menu

معرفی فیلم اکولایزر 3 با بازی دنزل واشنگتن

فیلم اکولایزر ۳ یکی از جدیدترین فیلم‌های سال 2023 است که دنباله سوم سه‌گانه‌ای به همین نام است. در ادامه مقاله پیش‌رو با معرفی کامل فیلم The Equalizer 3 همراه شما هستیم.

فیلم اکولایزر ۳ به کارگردانی آنتونی فوکوا (Antoine Fuqua) و نویسندگی ریچارد ونک (Richard Wenk) براساس سریالی به همین نام ساخته شد که سازندگان آن مایکل اسلوان (Michael Sloan) و ریچارد لیندهیم (Richard Lindheim) بودند. در این اثر نیز باری دیگر دنزل واشنگتن (Denzel Washington) را در نقش رابرت مک‌کال و داستان جدیدی از او می‌بینیم.

خلاصه داستان فیلم اکولایزر 3

چندین سال از آخرین اتفاقاتی که برای رابرت مک‌کال افتاده گذشته است و او از گذشته خود فرار می‌کند. رابرت در ایتالیای جنوبی زندگی آرامی دارد اما با رسیدن خبر اینکه دوستان قدیمی‌اش به زیر سلطه مافیای سیسیل درآمده‌اند و اتفاقات بدی در حال رخ دادن است. حال در این شرایط باری دیگر رابرت باید به سراغ گذشته‌ای که از آن گریزان بود، برود و خود را فدای نجات دوستانی کند که برایش ارزشمند هستند.

بازیگران فیلم اکولایزر ۳

در این قسمت ابتدا به سراغ بیوگرافی بازیگران اصلی سریال برابرساز ۳ می‌رویم و سپس در انتها سایر هنرپیشه‌های فیلم را معرفی می‌کنیم.

دنزل واشنگتن در نقش رابرت مک‌ کال

دنزل واشنگتن بازیگر، تهییه‌کننده و کارگردان آمریکایی متولد 28 دسامبر 1954 (7 دی 1333) است. او بازیگرب را از سال 1975 با تئاتر شروع کرد و سریال سنت السور (St. Elsewhere) موجب شناخته شدن این بازیگر در بین مخاطبان شد. در طول 4 دهه فعالیت هنری، این بازیگر موفق به کسب جوایزی همچون تونی، اسکار، گلدن گلوب و خرس نقره‌ای شد. از جمله آثار معروف دنزل واشنگتن باید به آزادی را فریاد کن (Cry Freedom)، افتخار (Glory)، مالکوم ایکس (Malcolm X)، طوفان (The Hurricane)، روز تعلیم (Training Day)، تایتنز را به یاد آور (Remember the Titans)، پرواز (Flight) و بلک باتم ما رینی (Ma Rainey’s Black Bottom) اشاره کنیم.

داکوتا فانینگ در نقش اما کالینز

داکوتا فانینگ (Dakota Fanning) یکی از بازیگران زن با استعداد آمریکایی است در 23 فوریه 1994 (4 اسفند 1372) به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1999 به عنوان یک کودک شروع کرد و سپس در سال 2001 با نقش لوسی داوسون فیلم من سم هستم (I Am Sam) مشهور شد. او در سن 7 سالگی برنده جایزه گیلد شد و جوان‌ترین فرد در تاریخ است که توانسته این جایزه را کسب کند. همچنین این هنرپیشه در آثاری همچون مردی در آتش (Man on Fire)، رویاپردازان (Dreamer) حضور داشته و صداپیشگی انیمیشن معروف کرولاین (Coraline) را به عنوان یک کودک انجام داده است. سریال‌های روان‌پزشک (The Alienist)، بانوی اول (The First Lady) و فیلم روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood) از آثار شاخص او در بزرگسالی هستند. داکوتا فانینگ هنرپیشه اصلی فیلم The Equalizer 3 است.

اوجنیو ماستراندرا در نقش جیو بونوچی

اوجنیو ماستراندرا (Eugenio Mastrandrea) بازیگر اهل ایتالیا متولد 9 دسامبر 1993 (18 آذر 1372) است. او فعالیت خود را از سال 2012 شروع کرد و شاخص‌ترین اثر او که در نتفلیکس پخش شد و مورد توجه قرار گرفت، سریال از آغاز (From Scratch) و نقش لینو است. اوجنیو ماستراندرا جز هنرپیشه‌های کلیدی فیلم The Equalizer 3 محسوب می‌شود.

سخن پایانی

با معرفی و بررسی فیلم The Equalizer 3 همراه شما بودیم و تمام جنبه‌های آن را برای شما توضیح دادیم. این اثر مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و تا کنون فدوش خوبی داشته است. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا توانست انتظارات شما را برآورده کنید؟ نقاط ضعف و قوت اکولایزر ۳ را در چه می‌بینید؟ از همراهی شما سپاس‌گزاریم.