Menu

معرفی فیلم نبودن علی مصفا + لینک دانلود

فیلم نبودن جدیدترین ساخته علی مصفا در حوزه کارگردانی است که اکران آنلاین شد و داستانی جالب دارد. در این مقاله علاوه بر معرفی فیلم ایرانی نبودن، نگاهی بر محتوا و عملکرد آن نیز می‌اندازیم.

فیلم نبودن به کارگردانی و نویسندگی علی‌ مصفا به عنوان سومین تجربه کارگردانی فیلم بلند او در کشورهای ایران و جمهوری چک ساخته ساخته شد. این اثر به صورت آنلاین در ایران اکران شد و از بازیگران ایرانی و خارجی در آن کمک گرفته شده است.

خلاصه داستان فیلم نبودن

داستان مردی به نام روزبه می‌پردازد که از تهران به شهر پراگ سفر می‌کند تا درباره گذشته پدر خود که در جوانی کمونیست بوده و پناهنده چکسلواکی سابق شده بیشتر تحقیق کند. اما با گشتن آدرس و پیدا کردن آپارتمانی که او پنجاه سال پیش به آن نقل مکان کرده، درمی‌یابد که فردی در آنجا خودکشی کرده و پلیسی در حال تحقیق بر روی پرونده اوست. پلیس به روزبه مشکوک می‌شود و وقتی می‌فهمد نام پدر ساکن آپارتمان، هم‌نام پدر روزبه است، این شک تقویت پیدا می‌کند. او رفته رفته با آدم‌های جدید برخورد می‌کند و نظرش درباره پدرش تغییر می‌کند.

معرفی بازیگران فیلم نبودن

در ادامه با بازیگران این اثر همراه شما هستیم که در میان آنها علی مصفا ایفاگر نقش اصلی است و لیلا حاتمی نیز در فیلم حضور دارد. سایر هنرپیشگان نیز ایرانی نیستند.

علی مصفا

علی مصفا بازیگر و کارگردان ایرانی 11 آذر 1345 است. او فرزند دو تن از مفاخر هنری ایران مظاهر مصفا (شاعر) و امیربانو کریمی (چهره ماندگار زبان و ادبیات فارسی / شاعر) است و از سال 1371 با فیلم امید بازیگری را شروع کرد. علی مصفا به واسطه فیلم لیلا و سریال‌های پریدخت و کیف انگلیسی مشهور شد.

او عموما بازیگری گزیده‌کار است و در رشته عمران از دانشکده فنی دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شده است. علی مصفا از سال 1377 با لیلا حاتمی ازدواج کرد و تا کنون در زمینه‌های داخلی و خارجی توانسته صاحب جایزه شود. این هنرپیشه برای بازی در فیلم جهان با من برقص برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد. از آثار معروف او باید به فیلم‌های پری، برج مینو، دوزخ، برزخ، بهشت، در دنیای تو ساعت چند است، روزهای نارنجی، جهان با من برقص، چرا گریه نمی‌کنی؟ و همچنین سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره اشاره کنیم. او بازیگر اصلی فیلم نبودن است.

ماگدالنا بورووا

ماگدالنا بورووا (Magdaléna Borová) یکی از بازیگران معروف جمهوری چک است که در 18 آوریل 1981 (29 فروردین 1360) به دنیا آمد. او جز گروه تئاتر ملی این کشور نیز است و فعالیت خود را نیز از تئاتر شروع کرد. ماگدالنا بورووا از سال 2003 با فیلم Maryška جلوی دوربین رفت و تا کنون صاحب جوایز گوناگونی در کشور خود شده است. از فیلم‌های معروف او باید به Krajina ve stínu و Hrubeš a Mareš jsou kamarádi do deště اشاره کنیم.

کلام آخر

با معرفی و بررسی فیلم سینمایی نبودن علی مصفا همراه شما بودیم. این کارگردان به طور کلی نگاهی سنت شکنانه و جدید به مسائل و در تصویرسازی حرفی برای گفتن دارد. آیا شما قصد دانلود فیلم نبودن دارید؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. از همراهی شما‌ متشکریم.