Menu

معرفی کامل فیلم ستاره بازی

فیلم ستاره بازی که در سال 1402 منتشر شد، روایتی جدی را با بازیگران خوب خود به تصویر می‌کشد. در ادامه با معرفی این فیلم ایرانی همراه ما بمانید.

فیلم ستاره بازی به کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی در سال ۱۳۹۸ تولید شد. ستاره بازی در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد. فیلم ستاره بازی در جشنواره فیلم فجر در بخش‌های مختلف نامزدهایی داشت. ملیسا ذاکری در نقش اول زن نامزد بهترین بازیگر و رکسانا رضوی نیز در بخش بهترین چهره‌پردازی نامزد شدند. هر دو از این جوایز به سیمرغ بلورین اشاره دارند. مدت زمان فیلم ستاره بازی 100 دقیقه است که برای یک فیلم اجتماعی قابل قبول می‌باشد.

خلاصه داستان فیلم ستاره بازی

داستان درباره یک دختر جوان به نام ملیسا (نقش ایفا شده توسط ملیسا ذاکری) است که پس از مهاجرت به کشور جدیدش با مشکلاتی مواجه می‌شود. او با آشنایان و غریبه‌های جدید در تعامل است و با تضادهای اجتماعی و فرهنگی درگیر می‌شود.

معرفی بازیگران فیلم ستاره بازی

در این بخش، به معرفی هنرپیشه های فیلم ستاره بازی می‌پردازیم و درباره آنها صحبت می‌کنیم.

فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی، بازیگر ایرانی، در سال ۱۳۴۵ متولد شد. وی در سال ۱۳۹۰ به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر برای فیلم‌های “زندگی خصوصی” و “خرس” به سیمرغ بلورین افتخاری دست یافت. علاوه بر این، بازی او در فیلم “دختر” در سال ۱۳۹۴ تحسین‌برانگیز بود.

فرهاد اصلانی در شهر بیجار به دنیا آمد. وی در سال ۱۳۷۰ در حین تحصیل در دوره دو سالهٔ کارگردانی و بازیگری در زمینه تئاتر از فرهنگسرای نیاوران فارغ‌التحصیل شد. همزمان با تحصیل، وی بازی در تئاتر و نمایش‌های رادیویی را آغاز کرد. فرهاد اصلانی در سال ۱۳۷۲ با حضور در مجموعه تلویزیونی “همسایه‌ها” به ایفای نقش پرداخت و سپس در سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم “روسری آبی” به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد به حرفه بازیگری سینما پرداخت. وی در سال ۱۳۹۰ در سه فیلم “خرس”، “زندگی خصوصی” و “من مادر هستم” نقش‌آفرینی کرد و برای دو فیلم اول نامبرده شده، جایزهٔ بهترین بازیگر مرد را از جشنواره فیلم فجر به دست آورد. فرهاد اصلانی همچنین در سال ۱۳۸۹ در سریال “مختارنامه” در نقش عبیدالله بن زیاد حضور داشت.

در سال ۱۳۹۵، با بازی در فیلم “دختر” به کارگردانی رضا میرکریمی، فرهاد اصلانی برای اولین بار جایزهٔ بین‌المللی خود را در سی و هشتمین دورهٔ جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مسکو دریافت کرد و همچنین در چهار جشنوارهٔ بین‌المللی دیگر نیز نامزد دریافت جایزه شد.

ملیسا ذاکری

ملیسا ذاکری، بازیگر ایرانی، در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۳۷۱ در تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک فارغ التحصیلی در رشتهٔ بازیگری از دانشگاه سوره می‌باشد. اصالتاً از طرف پدر و مادری اهل دشت مشا در دماوند است. ملیسا ذاکری گیاهخوار است و به حرکات موزون یا همان رقص علمی علاقه‌مند است.

وی هنرستان سوره را تحصیل کرده و سپس به اکادمی رفته که در آن موسسه فعالیت می‌کردند و در طول دورهٔ تحصیلی‌اش کارهای دانشجویی انجام داده است. سپس به موسسه کارنامه پیوست و برای اولین بار در فیلم “مردی که حذف شد” به صورت حرفه‌ای بازی کرد. ذاکری در فیلم‌هایی چون “کوچه بی نام” محصول ۹۳ و “آباجان” محصول ۹۵ نیز به ایفای نقش پرداخته است.

ملیسا ذاکری با آقای علیمردانی، کارگردان فیلم “مردن به وقت شهریور”، آغاز همکاری کرد. این همکاری با معرفی موسسه بازیگری به ایشان برای فیلم مذکور آغاز شد. سپس با حضور در فیلم “کوچه ای بنام” به سینمای ایران معرفی شد.

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی یک بازیگر و نریتور ایرانی است. او در تاریخ ۳ فروردین ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. با سه دهه فعالیت مستمر در حوزه تئاتر، سینما، تلویزیون، رادیو و تولید کتاب‌های صوتی، شبنم مقدمی جوایز متعددی از جمله دو جایزه سیمرغ بلورین را دریافت کرده است. او یکی از بازیگران پرکار و مورد توجه در صنعت سینما و سرگرمی ایران است و از اواخر دههٔ هشتاد، تحسین منتقدین سینما و رضایت مخاطبان را به دست آورده است.

شبنم مقدمی حرفه بازیگری را در دههٔ هفتاد در تئاتر آغاز کرده است. او بازیگری است که توانایی به تصویر کشیدن عمق و وجوه مختلف شخصیت‌ها را دارد و به همراه تعهد خود به این حرفه، به یک بازیگر برجسته تبدیل شده است. نقش‌های متنوع او در ژانرهای مختلف همچون کمدی، درام و تاریخی، همچنین قابلیت سازگاری با مدیوم‌های مختلف از جمله تئاتر، سینما، تلویزیون و رادیو، به همراه دقت در جزئیات نقش و استفاده از لهجه‌های مختلف، باعث شده تا او به عنوان بازیگری هزار چهره شناخته شود.

شبنم مقدمی تا کنون بیش از ده جایزه بازیگری را دریافت کرده و بیست بار نامزد دریافت جوایز بوده است. او تجربه سال‌ها فعالیت در رادیو، بازی در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی و حضور مستمر در صحنه تئاتر را داراست.

کلام آخر

با معرفی و بررسی فیلم ستاره بازی با بازی فرهاد اصلانی همراه شما بودیم و سعی کردیم آن را به طور کامل معرفی کنیم. آیا تریلر فیلم سینمایی ستاره بازی را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما درباره این اثر چیست؟ دانلود فیلم ستاره بازی را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ از همراهی شما متشکریم.