Menu

معرفی فیلم بالرین ۲۰۲۴ اثری تازه از کیانو ریوز

فیلم بالرین ۲۰۲۴ یکی از فیلم‌های محصول آمریکا است که در ژوئن سال 2024 منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Ballerina 2024 آشنا شویم.

ژانر فیلم Ballerina 2024 اکشن است. لن وایزمن (Len Wiseman) کارگردانی این فیلم که اولین اسپین‌آف از مجموعه فیلم‌های جان ویک (John Wick) است بر عهده داشته است. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان کیانو ریوز، آنا د آرماس، گابریل برن، لنس ردیک، کاتالینا سندینو مورنو، نورمن ریدس، ایان مک‌شین و آنجلیکا هیوستون را نام برد. هنوز مدت زمان فیلم بالرین مشخص نشده است اما مدت بیشتر فیلم‌های جان ویک بیش از دو ساعت بوده است.

خلاصه داستان فیلم Ballerina 2024

در این اسپین‌آف از مجموعه جان ویک یک بالرین و قاتل به اسم رونی به دنبال شکار افرادی است که خانواده او را به قتل رسانده بودند. این کاراکتر در فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum نیز حضور داشت اما در این فیلم آنا د آرماس به ایفای نقش او پرداخته است.

معرفی بازیگران فیلم بالرین

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم سینمایی بالرین آشنا خواهیم شد.

کیانو ریوز در نقش جان ویک

کیانو ریوز (Keanu Reeves) یک بازیگر و موزیسین اهل کانادا است که در تاریخ 2 سپتامبر 1964 برابر با 11 شهریور 1343 در بیروت (Beirut) متولد و در تورنتو (Toronto) بزرگ شد. او با حضور در فیلم Bill & Ted’s Excellent Adventure شناخته شد و همچنین حدود سه دهه بعد در قسمت دوم این فیلم نیز بازی کرد. کیانو ریوز پس از آن در فیلم‌های مختلفی حضور پیدا کرد اما او با بازی در مجموعه فیلم‌های The Matrix موفقیت‌های بیشتری کسب کرد. همچنین در سال‌های اخیر او را بیشتر با حضور در نقش کاراکتر همنام با عنوان مجموعه فیلم‌های John Wick می‌شناسیم که یک موفقیت تجاری محسوب می‌شود و استقبال مثبت منتقدان را دریافت کرده است. او همچنین در قسمت چهارم انیمیشن Toy Story صداپیشگی یکی از کاراکترها را بر عهده داشته است.

آنا د آرماس در نقش رونی

آنا د آرماس (Ana de Armas) یک بازیگر کوبایی و اسپانیایی است که در تاریخ 30 آوریل 1988 برابر با 10 اردیبهشت 1367 در پایتخت کشور کوبا، شهر Havana متولد شد. او برای ایفای نقش در فیلم Knives Out محصول سال 2019 کاندید دریافت جایزه گلدن گلوب شد و همچنین جایزه‌های دیگری کسب کرد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Ghosted محصول سال 2023 را نام برد.

نورمن ریداس

نورمن ریدس (Norman Reedus) یک بازیگر و مجری تلویزیون اهل آمریکا است که در تاریخ 6 ژانویه 1969 برابر با 16 دی 1347 در فلوریدا (Florida) متولد شد. او بیشتر به دلیل ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی مردگان متحرک (The Walking Dead) شناخته شده است. او در اسپین‌آف این سریال The Walking Dead: Daryl Dixon محصول سال 2023 نیز بازی کرده است. نورمن ریدس علاوه بر این در تعدادی از موزیک ویدیوهای موزیسین‌های معروف حضور داشته است. از جمله جایزه‌هایی که نورمن ریدس دریافت کرده است می‌توان Saturn Award را نام برد.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی فیلم بالرین ۲۰۲۴ پرداختیم و بیشتر در مورد داستان و بازیگران آن صحبت کردیم. علاوه بر این نمرات فیلم سینمایی بالرین و نقدهای آن را می‌توانید پس از انتشار آن در همین مقاله بررسی کنید. اگر از فیلم‌های اکشن خوشتان می‌آید می‌توانید مجموعه فیلم‌های جان ویک را پیش از اکران این اسپین‌آف آن تماشا کنید و بیشتر با داستان و کاراکترهایی که در این فیلم نیز حضور دارند آشنا شوید.