Menu

دانلود سریال کرگدن از کدام سایت ؟

سریال کرگدن

کرگدن جدید ترین سریال نمایش خانگی در سال 1398 می باشد که کارگردانی آن بر عهده کیارش اسدی زاده است و تهیه کنندگی آن را نیز صادق یاری عهده دار است. سریال کرگدن در 26 قسمت به صورت مشترک توسط مهرداد کورش نیا و علی اصغری به تحریر در آمده که از اشخاص برجسته سینما و تلویزیون هستند. کرگدن که مجموعه ای پر ستاره است در ژانر اجتماعی و اکشن از اوایل پاییز وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

در ادامه به موارد زیر میپردازیم :

 

بازیگران سریال کرگدن

از بازیگران سریال کرگدن می توان به هنرمندانی چون مصطفی زمانی، مجید آقاکریمی، محمد امین، سارا بهرامی ، ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، شراره دولت آبادی، پوریا رحیمی سام، هدی زین العابدین، کاظم سیاحی، بانیپال شومون، نادر فلاح، معصومه قاسمی پور، الهام کردا و مهدی کوشکی اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال

ماجرا به این صورت است که چند جوان بر اساس ویژگی ها، استعداد و مهارت هایشان وارد رقابت در چالشی به نام کرگدن می شوند و این نقطه آغاز رفاقت بین آنهاست بدون توجه به اینکه چالش کرگدن از سوی مافیایی عظیم و قدرتمند طراحی شده و اتفاقات پس از آن قابل پیش بینی نیست.

خلاصه داستان جذاب و مهیج، ژانر اکشن – اجتماعی، بازیگران درجه یک و مطرح وهمچنین عوامل پشت صحنه با تجربه دست به دست هم داده اند تا شما شاهد اثری بی نظیر در شبکه نمایش خانگی باشید و تجربه ای متفاوت از سینما و تلویزیون داشته باشید.

جهت دانلود کرگدن به سایت هکس دانلود مراجعه کنید.سریال کرگدن