Menu

جدیدترین اخبار سریال مانکن + معرفی سریال

جدیدترین اخبار سریال مانکن

بنابه جدیدترین اخبار سریال مانکن ، فیلمبرداری سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده با حضور شخصیت‌های اصلی داستان ادامه دارد. سریال نمایش خانگی مانکن به تهیه کنندگی ایرج محمدی و نویسندگی بابک کایدان در 26 قسمت به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

جدیدترین اخبار سریال مانکن

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: همیشه عشق های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته اند … .محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، نازنین بیاتی و امیرحسین آرمان، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، بهشاد شریفیان، نفیسه روشن، علی فرهنگی، رابعه مدنی، پانته‌آ کیقبادی، بهزاد محسنی، بهزاد خلج و با حضور الهام پاوه نژاد، رضا توکلی و همایون ارشادی و با هنرمندی لیندا کیانی و شبنم قلی خانی و معرفی محمد صادقی و عارفه معماریان در این سریال نقش آفرینی دارند.

پخش سریال شبکه نمایش خانگی مانکن به زودی آغاز خواهد شد. ایرج محمدی تهیه‌کننده این سریال است. همچنین حسین سهیلی زاده که پیش از این ساخت سریال های تلویزیونی پرمخاطبی مانند «دلنوازان»، «فاصله ها»، «آوای باران » و «پریا» را در کارنامه خود دارد ، کارگردانی سریال «مانکن» را برعهده گرفته و بابک کایدان که او را با نگارش فیلمنامه‌های جدی و کمدی مانند «رحمان 1400»، «آینه بغل»، «تگزاس» و «پریناز»‌ می‌شناسیم، نویسنده «مانکن»‌ است.

دانلود قانونی این سریال به زودی از سایت هکس دانلود

سریال مانکن به نابرابری اقتصادی طبقه های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می پردازد و 26 قسمت دارد. این سریال درامی عاشقانه را بستر داستان خود قرار داده است.ایرج محمدی؛ تهیه کننده سریال درباره بستر داستان و مضمون «مانکن» می‌گوید: «محوریت قصه ما کاملا عاشقانه و خانوادگی است و در کنار دو زوج عاشقی که داریم، این را می‌گوییم که اطرافیان نباید از آنها سو استفاده کنند.

در سریال‌های قبلی که برای تلویزیون کار کرده بودم اغلب ملودرام‌های خانوادگی و اجتماعی بود. در مانکن هم همین ژانر را داریم که بر سر راه قهرمان‌های قصه مشکلاتی بوجود می‌آید و این شرایط را فراهم می‌کند که تبدیل به مانکن شوند اما درباره کاراکترهای ما این اتفاق نمی‌افتد. اینها احساس مسئولیت دارند و در جایگاه خودشان با کسانی که مانکن هستند و نسبت به مسائل پیرامونشان بی تفاوت هستند فرق دارند.

جدیدترین اخبار سریال مانکن

البته در این سریال شغل یکی از شخصیت‌هایمان خرید و فروش لباس است و همانطور که می‌دانید در هر مغازه‌ لباس فروشی هم یک مانکن وجود دارد و ما به صورت استعاره‌ای از این نام استفاده کردیم.»