Menu

عناوین Darksiders I & II بروزرسانی Xbox One X را دریافت می‌کنند; هر 2 عنوان با کیفیت 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهند شد

آیا در نظر دارید که Darksiders III را تجربه کنید، اما دوست دارید که نگاهی به عناوین قبلی این سری هم داشته باشید؟ شرکت THQ Nordic برای شما فکری کرده است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، عنوان Darksiders III: Blades & Whip Edition در بردارنده عناوین Darksiders Warmastered Edition و Darksiders II Deathinitive با قیمت 90 دلار خواهد بود که برای 3 عنوان اکشن ماجراجویی قیمتی مناسب می‌باشد.

اکنون شرکت THQ Nordic اعلام کرده است که دارندگان کنسول Xbox One X می‌توانند نسخه Blades & Whip را با مزیت بیشتری تجربه کنند. عناوین Darksiders Warmastered Edition و Darksiders II Deathinitive Edition از قدرت Xbox One X بهره خواهند برد و کاربران می‌توانند بازی را با کیفیت 4K Native و نرخ 60 فریم بر ثانیه تجربه کنند. نسخه PS4 Pro بازی نیز دارای رزولوشن 1620p خواهد بود.

Darksiders Warmastered Edition هم اکنون در دسترس است و از Xbox One X پشتیبانی می‌کند. همچنین نسخه ارتقا یافته Darksiders II نیز در اواخر ماه جاری عرضه خواهد شد.