Menu

تماشا کنید: ویدئویی از 20 دقیقه‌ی آغازین Anthem منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم، کاربران سرویس EA Access و Origin Access از روز گذشته قادر به تجربه‌ی Anthem می باشند. EA Access نام سرویس گیمینگ EA می‌باشد که در دسترس دارندگان کنسول Xbox One قرار گرفته است؛ این سرویس بر روی PC با نام Origin Access شناخته می‌شود. دارندگان این پلتفرم‌ها قادر می‌باشند که با پرداخت 5 دلار به صورت ماهانه و یا 30 دلار به صورت سالانه، به عناوینی که EA برای این سرویس در نظر گرفته است، به صورت رایگان دسترسی داشته باشند. از مزایای دیگر این سرویس می‌توان به خرید بازی‌های شرکت EA با 10 درصد تخفیف و دسترسی زودتر به آن‌ها اشاره کرد. Titanfall 2 و Unravel 2 از معروف‌ترین بازی‌های EA بر روی این سرویس می‌باشند .

حال وبسایت VG247 ویدئویی از 20 دقیقه‌ی آغازین Anthem که هم‌اکنون سرورهای آن برای کاربران EA Access آنلاین شده، به اشتراک گذاشته است که در زیر می‌توانید آن را مشاهده و یا دانلود کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

هم‌چنین، دیروز شرکت EA با همکاریِ استودیوی Oats و "نیل بلامکمپ"(Neill Blomkamp) تریلری لایو-اکشن با عنوان "محکومیت"(Conviction) از جدیدترین بازیِ خود Anthem منتشر کرد که می‌توایند آن را از این‌ خبر تماشا کنید. بازی Anthem در روز 22 فوریه (3 اسفند) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.