Menu

THQ Nordic در آخرین 3 ماهه مالی سال گذشته 77 پروژه در حال توسعه داشته است

در آخرین گزارش مالی 3 ماهه منتشر شده از سوی THQ Nordic، این ناشر اروپایی اعلام کرده است که 77 پروژه در دست ساخت داشته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers در سال گذشته شرکت سوئدی THQ Nordic برای به دست‌ آوردن استودیوها و عناوین بسیاری اقدام کرده بود. در حال حاضر این شرکت مالکیت ناشرین بزرگ و شناخته‌شده ای مانند Deep Silver، Coffee Stain و Warhorse و IP هایی به مانند Alone in the Dark، TimeSplitters و Carmeggedon را در اختیار دارد که به آنها کمک می‌کند تا بازی‌هایی متناسب با علاقه مردم بسازند.

در حال حاضر آخرین گزارش مالی منتشر شده از سوی این شرکت نشان می‌دهد که THQ Nordic در 3 ماهه چهارم سال گذشته 77 پروژه در حال توسعه داشته است که البته 11 تای آنها در همین بازه منتشر شده‌اند و روند ساخت 25 بازی جدید در ماه‌های گذشته شروع شده بود. از میان این 77 پروژه، 29 بازی معرفی شده‌اند که از میان آنها می‌توان به عناوین BioMutant، Scarf و Desperados اشاره کرد. 12 پروژه باقی‌مانده عناوینی هستند که معرفی نشده‌اند اما می‌دانیم که چندین ماه از ساخت و توسعه آنها گذشته است. اگر از طرفداران THQ Nordic و یا استودیو‌ها و IP های آن هستید در آینده منتظر اخبار بیشتری از این شرکت باشید.

در مقایسه با کمپانی‌های Activision، Ubisoft و EA شاید تعداد توسعه‌دهنده‌های THQ Nordic کمتر باشد اما در حال حاضر 613 کارمند این شرکت بر روی بازی های در حال توسعه کار می‌کنند که این تعداد در کنار 781 نفری که بر روی دیگر پروژه ها کار می‌کنند تعداد کارکنان شرکت را به 1484 نفر می‌رساند. تعداد بالای نیرو‌های این شرکت نشان از آن دارد که جامعه بازیکنان باید توجه ویژه‌ای به فعالیت‌های آینده این ناشر اروپایی داشته باشند چرا که به نظر‌ می‌رسد که این شرکت می‌تواند شکوه و محبوبیت THQ را بازگرداند.

جدیدترین عنوان شناخته شده که از سوی این شرکت منتشر شده بازی Darksiders 3 است که در نوامبر سال میلادی گذشته بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One عرضه شد.