Menu

کارگردان فیلم Arctic: تا به حال چیزی شبیه به Death Stranding ندیده‌ام

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، به نظر می‌رسد یکی از تاثیرگذارترین افراد در تاریخ صنعت گیم یعنی "هیدئو کوجیما" و گروهش در استودیوی Kojima Productions ویدئویی از بازی مورد انتطار Death Stranding را به کارگردان فیلم تحسین شده‌ی Arctic آقای "جو پنا"(Joe Penna) نشان داده‌اند که او از تماشای آن شگفت زده شده است. اگر با "جو پنا" آشنایی ندارید، او به تازگی فیلم Arctic با نقش‌آفرینی "مدس میکلسن"( که در Death Stranding نیز حضور دارد) را ساخته است؛ هم‌چنین او یک موسیقی‌دان و You Tuber نیز می‌باشد. جای تعجب ندارد که "جو پنا" به دلیل همکاری خود با "مدس میکلسن" در دنیای سینما، شانس این را داشته تا DS را تجربه یا ویدئویی از آن مشاهده کند. حال او در توئیتی از کوجیما به عنوان هنرمندی رده بالا یاد کرده و درباره‌ی جدیدترین ساخته‌ی او گفته است:

"لعنتی! هیچ وقت چیزی شبیه به Death Stranding ندیده‌ام." در بخش کامنت‌ها از او پرسیده شد تا این بازی را در یک کلمه توصیف کند و او جواب "خیر" را به اشتراک گذاشت.

death stranding

پیش‌تر اعضای استودیوی Guerrilla Games از نمایش Death Stranding مات و مبهوت شده بوند. علاوه بر این ارگردان Max Payne ،Alan Wake و Quantum Break در مورد انحصاری Ps4 گفته است که: "Death Stranding شجاعت این را دارد تا محدودیت‌ها را کنار بزند."

البته ما هنوز اطلاعات زیادی از داستان و گیم‌پلی ساخته‌ی Kojima Prodution نداریم؛ هر چند "مدس میکلسن" طی مصاحبه‌ای اشاره کرده است که: " درک و فهم DEATH STRANDING دشوار است؛ جهان بازی پر جزئیات و سنگین خواهد بود." هم‌چنین به تازگی کارگردان فیلم Kong Skull Island نیز طی توئیتی گفته بود که بازیکنان برای Death Stranding آماده نیستند:

"خب، کوجیما به من اجازه داد تا Death Strading را تجربه کنم. جهان این بازی مرحله‌ی جدیدی از بی‌نقص بودن است؛ مانند ماده‌ی اعتیادآور خالصی که توسط "کوجیما" و "شینکاوا" ساخته شده باشد. به خاطر دارید که فیلم Mad Max: Fury Road(ساخته‌ی "جرج میلر" با نقش‌آفرینی "تام هاردی") در عین اینکه به شدت شما رو شوکه کرد و تحت تاثیر قرار داد، باعث شد تا در تشکرآمیزترین حالت ممکن از خودتان بپرسید: "این لعنتی دیگه چی بود؟ چه جوری چنین معجزه‌ای وجود داره؟" شما برای این بازی آماده نیستید."

هنوز هیچ تاریخ انتشاری برای DS وجود ندارد اما شایعه‌ها به عرضه‌ی آن در 2019 توسط Sony اشاره می‌کنند.