Menu

آیا بازی The Sims 5 ساخته می شود؟ | همه چیز درباره سیمز 5

سری بازی سیمز (The Sims) جزو قدیمی ترین بازی های استراتژی و شبیه سازی محسوب می شود که به شخصه خاطرات خارق العاده ای را در این گیم تجربه کرده ام و شاید باورتان نشود اما از انتشار اولین نسخه این فرانچایز 21 سال می گذرد و تاکنون 4 نسخه از این بازی منتشر شده است. یکی از سوالات متعددی که طرفداران این مجموعه می کنند این است که «آیا بازی The Sims 5 ساخته می شود؟» ما می خواهیم امروز با بررسی یک سری موارد به سوالات شما راجع به بازی سیمز 5 پاسخ دهیم.

با سایت پلی مگ همراه باشید تا به بررسی اطلاعات جدید از بازی سیمز 5 بپردازیم.

هر آنچه باید از بازی سیمز 5 بدانید

بازی The Sims 5 چه زمانی منتشر می شود؟ [تاریخ انتشار]

سری بازی سیمز، در دو دهه اخیر مجموعه های فرعی و علی الخصوص بسته های الحاقی (دی ال سی / DLC) بسیار زیادی برایش منتشر شده است اما اگر بخواهیم نسخه های اصلی (یعنی نسخه 1 تا 4) را ملاک قرار دهیم که اولین نسخه آن در سال 2004 منتشر شده است، نسخه های بعدی به فاصله 4 الی 5 ساله منتشر شده اند. در واقع آخرین نسخه، یعنی سیمز 4 در سال 2014 منتشر شده است و طبق انتظارات باید دو سال قبل یعنی در سال 2019، نسخه پنجم The Sims منتشر میشد که بسته الحاقی نسخه چهارم منتشر شده است.

تاریخ انتشار بازی سیمز 5
تاریخ انتشار بازی سیمز 5

طبق اطلاعات بالا، انتظار می رود تا در سال 2021 حداقل شاهد یک خبر رسمی از سوی الکترونیک آرتز و ماکسیس باشیم، چرا که از حالت منظم تاریخ انتشار بازی خیلی وقت است که منتشر شده و با توجه به اینکه وارد نسل نهم بازی های ویدیویی شده ایم، احتمالا ماکسیس سخت درحال کار روی سیمز 5 است تا لایق نسل جدید باشد.
نظر شما چیست؟

از بازی سیمز 5 چه انتظاراتی داریم؟

  • جهان بزرگ و پویا تر: ما در هر نسخه جدید پیشرفت های قابل ملاحظه ای در رابطه با گسترش جهان و پویا تر شدن آن دیده ایم. اما درحال حاضر ما رسما وارد نسل نهم بازی های ویدیویی شده ایم و انتظار داریم وقتی می گوییم جهان پویا و بزرگ، در قیاس با بازی های روز حال حاضر گسترش یابد، چون واقعا در 2-3 سال اخیر صنعت گیم دچار پیشرفت خارق العاده ای شده است که اگر گیمر باشید صد درصد مطلع هستید.

    از انتظارات و بایدهایی که باید در The Sims 5 ببینیم، جهان بزرگ و آزادانه تر و پویا تر است
    از انتظارات و بایدهایی که باید در The Sims 5 ببینیم، جهان بزرگ و آزادانه تر و پویا تر است

  • ویژگی های شخصیتی بیشتر: می بینیم که امروزه به بازی های شبیه سازی شده توجه بیشتری نسبت به قبل می شود و فعالین صنعت گیم متوجه اهمیت این سبک از گیم شده اند؛ نمونه اش بازی Microsoft Flight Simulator که انقلابی در این سبک به پا کرد؛ توقع داریم ویژگی های شخصیتی بیشتری در بازی The Sims 5 ببینیم؛ قطعا کسانی که بازی سیمز 4 را تجربه کرده اند با من هم نظر هستند.

    ویژگی های شخصیتی باید با تحقیقات روانشناسانه بیشتری در The Sims 5 انجام شود
    ویژگی های شخصیتی باید با تحقیقات روانشناسانه بیشتری در The Sims 5 انجام شود

  • موتور گرافیکی جدید: همانطور که می دانید سری بازی سیمز از لحاظ گرافیکی ترکیبی از 2 بعدی (3D) و 3 بعدی (3D) است و سبک دوربین آن ایزومتریک است؛ فارغ از اینکه دوربین بازی تغییر کند یا نه، چیزی که مهم است این است که گرافیک بازی باید دچار پیشرفت های خیلی خاص در زمینه های نورپردازی و جزئیات (علی الخصوص در شخصیت ها) شود.

    نظر شما نسبت به گرافیک واقع گرایانه سیمز 5 چیست؟
    نظر شما نسبت به گرافیک واقع گرایانه سیمز 5 چیست؟

آخرین اخبار بازی های ویدیویی و گیم را از رسانه پلی مگ دنبال کنید!

نظر شما نسبت سری بازی The Sims و انتشار نسخه پنجم آن چیست؟
سیمز 5 چه چه ویژگی هایی نیاز دارد که ضعف نسخه قبلی خود را برطرف کند؟!

منبع: سایت پلی مگ

5 / 5 ( 4 امتیاز )

The post آیا بازی The Sims 5 ساخته می شود؟ | همه چیز درباره سیمز 5 appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.