Menu

گزارش: Resident Evil 8 تاریک‌ترین و وحشتناک‌ترین بازی این مجموعه خواهد بود؛ طرفداران شاید از داستان آن شوکه شوند

بازی Resident Evil 3 Remake تازه یک ماه پیش منتشر شد اما حدس و شایعات درباره Resident Evil 8 از حالا شروع شده‌اند. هفته‌های گذشته فهمیدیم که شخصیت‌های Ethan Winters و Chris Redfield (در حالت فلش‌بک) در این نسخه باز می‌گردند و با الهام از Resident Evil 4 شاهد محیط روستایی اروپایی خواهیم بود. همچنین Resident Evil 8 طبق گزارشات دارای زامبی‌ها و موجودات گرگ‌مانند نیز است البته هنوز صحت این گزارشات به‌طور رسمی تایید نشده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، اینسایدر Capcom به‌نام Dusk Golem (که تاکنون منبع بسیاری از شایعات Resident Evil 8 بوده)، تصمیم به ارائه جزئیات جدید در روز جاری گرفت. او گفت Resident Evil 8 "تاریک‌ترین و وحشت‌آورترین بازی از مجموعه Resident Evil خواهد بود."

او در ادامه گفت Resident Evil 8 دارای نوع جدیدی از زامبی‌ها، هیولاها و همچنین دشمنی که سلاحی سنگین و عظیم با خود حمل می‌کند را داراست. علاوه بر این، نوع دیگری از دشمنان هم شبیه جادوگرانی با چهره‌های پنهان هستند که به‌طور مخفیانه شما را دنبال می‌کنند و حمله‌ور می‌شوند. Resident Evil 8 در بخش گیم‌پلی نسبت به سایر نسخه‌های این سری آزادانه‌تر خواهد بود و Capcom قصد بهبود Gunplay (حس و لذت تیراندازی) نسبت به Resident Evil 7 را دارد. ظاهرا همچنین چهره شخصیت Chris Redfield هم دوباره از نو طراحی شده و ترکیبی از Resident Evil 7 و 5 و 6 است.

در نهایت شاید شوکه‌کننده‌ترین بخش برای طرفداران، شایعات درباره داستان "تفرقه‌انگیز" Resident Evil 8 باشد. هنوز برخی موارد ممکن است دچار تغییر شوند و احتمال دارد تعدادی از قسمت‌های بحث برانگیز داستان تغییر کنند و طبق گفته Dusk Golem، داستان در هر صورت فعلا "به‌شدت تاریک است."

هشدار: درست است که این جزئیات در حد شایعه و غیر رسمی هستند اما Dusk Golem در 95 درصد مواقع در گذشته جزئیات درستی راجع به سری Resident Evil لو داده است. در ادامه بخشی از داستان Resident Evil 8 لو می‌رود و احتمال درست بودن آن بالاست پس اگر می‌خواهید تک‌تک بخش‌های داستانی را خودتان تجربه کنید، از خواندن ادامه متن صرف نظر کنید.

Chris Redfield در Resident Evil 8 کاری انجام می‌دهد که برای طرفداران وحشتناک و گندکاری به‌حساب می‌آید و او این کار را کاملا از قصد انجام می‌دهد. بخش تفرقه‌انگیز داستان هم همین بخش است.

تمام این جزئیات را به عنوان شایعه در نظر بگیرید اما Dusk Golem تقریبا همیشه جزئیات درستی درباره Resident Evil و Capcom ارائه می‌دهد.