Menu

شایعه: GTA 6 از سال 2014 در دست ساخت بوده است؛ بازی در زمان عرضه نقشه بزرگی خواهد داشت

با این وجود که هنوز چیزی به‌طور رسمی تایید نشده، اما هیچ شکی نیست که Rockstar Games در حال کار برروی بازی Grand Theft Auto 6 است. هفته گذشته گزارشی منتشر شد که حاکی از کوچک‌تر بودن این بازی نسبت به نسخه قبلی بود اما طبق یک گزارش جدید ظاهرا چنین چیزی حقیقت نداشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، طبق آنچه که کاربران در Reddit گزارش کردند، Chris Liberty یک استریم زنده جدید داشته و در آن گفت که Grand Theft Auto 6 اکنون در مراحل اولیه ساخت خود نیست بلکه مراحل پیش تولید بازی از سال 2014 آغاز شده بود. هفته گذشته یک اینسایدر دیگر هم می‌گفت که این عنوان مراحل اولیه ساخت خود را گذرانده است. علاوه بر این، Chris Liberty تایید کرد که Grand Theft Auto 6 بر خلاف آنچه که در گزارشات قبلی گفته می‌شد، نقشه عظیمی در زمان عرضه خواهد داشت.

متاسفانه این استریم زنده فعلا فقط به زبان فرانسوی در دسترس قرار گرفته و نمی‌توان چیز بیشتری از آن فهمید اما در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیشتری به زبان انگلیسی منتشر خواهند شد.

در حالی که Chris Liberty صحبتی از منابع خود نکرد اما در گذشته ثابت نموده که قابل اعتماد است؛ به‌طور مثال قبل از اینکه خبر ترک Rockstar توسط دن هاوزر رسما اعلام بشود، او این موضوع را لو داده بود بنابراین امکان دارد اطلاعات وی در رابطه با Grand Theft Auto 6 هم معتبر باشند.

هنوز از Grand Theft Auto 6 به‌طور رسمی رونمایی نشده اما در صورت حقیقت داشتن این گزارش مبنی بر آغاز مراحل پیش تولید بازی از سال 2014، این امکان وجود دارد که طی 2 یا 3 سال آینده شاهد عرضه آن باشیم.