Menu

برخی از آیکان‌های جدید FIFA 20 معرفی شدند

بدون هیچ شکی، محبوب‌ترین حالت مجموعه‌ی FIFA طی چند سال اخیر، بخش Ultimate Team می‌باشد که هر سال تعداد بسیاری از بازیکنان را درگیر خود می‌کند. یکی از دلایل این محبوبیت، حضور بازیکنان افسانه‌ای و قدیمی ورزش فوتبال در این بخش می‌باشد که در FIFA با عنوان Icon نام‌گذاری شده‌اند. کمپانی EA Sports به صورت سالانه علاوه بر آیکان‌های نسخه‌ی قبل، تعدادی آیکان جدید نیز اضافه می‌کند تا لیست این بازیکنان نمادین در هر نسخه نسبت به نسخه‌ی قبل بهتر و کامل‌تر شود.

حال به گزارش پردیس‌گیم، کمپانی EA Sports اولین آیکان FIFA 20 را معرفی کرد؛ هافبک محبوب ایتالیایی "آندرا پیرلو"(Andrea Pirlo). این هافبک دفاعی خلاق که تصویر او را در عکس اصلی خبر مشاهده می‌کنید، سابقه‌ی قهرمانی در جام جهانی 2006 با تیم ایتالیا را در کارنامه دارد. معمار فوتبال، در تیم‌های باشگاهی آث میلان و یوونتوس نیز توپ زده است.

دومین آیکان جدید، "ایان رایت"(Ian Wright) انگلیسی می‌باشد. این فوروارد، سابقه‌ی بازی در تیم‌های باشگاهی آرسنال و کریستال پالاس را در کارنامه دارد. او در طول 581 بازی در لیگ برتر انگلستان، موفق شد 387 گل به ثمر برساند.

سومین آیکان جدید، "رونالد کومن" گلزن‌ترین مدافع تاریخ ورزش فوتبال است. این بازیکن هلندی، موفق شد تا طی 17 سال (از سال 1980 تا 1997) 533 بازی در تیم‌های باشگاهی آژاکس، فاینورد، آیندهوون و بارسلونا انجام دهد و در مجموع 193 گل بزند.

همچنین، EA اعلام کرد که در روز چهارشنبه نیز از آیکان‌های جدید بیشتری رونمایی خواهد کرد. ادگارد داویدس، گابریل باتیستوتا و زیدان از جمله بازیکنانی هستند که هواداران خواهان کارت آیکان‌ آن‌ها در نسخه‌ی جدید مجموعه می‌باشند. FIFA 20 در تاریخ 5 مهر بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد.