Menu

معرفی فیلم اکشن هندی کفتار اثری سراسر خنده

فیلم کفتار محصول کشور هند است و در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Lakadbaggha 2023 آشنا شویم.

ژانر فیلم سینمایی کفتار اکشن است. ویکتور موکرجی (Victor Mukherjee) کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. آنشومان جا، ریدهی دوگرا، میلیند سومان و بیجو تانگجام بعضی از بازیگران این فیلم هستند. این فیلم در تاریخ 21 دسامبر 2022 برای اولین بار به نمایش درآمد و در تاریخ 13 ژانویه 2023 منتشر شد. فیلم سینمایی کفتار به دلیل سکانس‌های اکشن، جنبه‌های فنی و بازی بازیگر نقش اصلی نقدهای مختلف دریافت کرده است. همچنین مدت زمان فیلم کفتار 2 ساعت و 5 دقیقه است.

خلاصه داستان فیلم کفتار

داستان در مورد یک مربی هنرهای رزمی و دوستدار حیوانات به اسم آرجون بَکشی است که پس از ناپدید شدن سگش شانکو به جستجو می‌پردازد و متوجه می‌شود که آریان که برادر مامور آکشارا دسوزا است به تجارت غیرقانونی حیوانات می‌پردازد.

معرفی بازیگران فیلم کفتار

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم سینمایی کفتار و نام‌های برخی دیگر از آن‌ها آشنا خواهیم شد.

آنشومان جا در نقش آرجون بَکشی

آنشومان جا (Anshuman Jha) یک بازیگر هندی است که در تاریخ 15 مارس 1985 برابر با 24 اسفند 1363 متولد شد. از جمله فیلم‌های چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان Angrezi Mein Kehte Hain محصول سال 2018 و Hum Bhi Akele Tum Bhi Akele محصول سال 2021 را نام برد. آنشومان جا در فیلم کفتار در نقش کاراکتر آرجون باکشی (Arjun Bakshi) حضور داشته است و برای بازی در این فیلم برنده جایزه نیز شده است.

ریدهی دوگرا در نقش آکشارا دسوزا

ریدهی دوگرا (Ridhi Dogra) یک بازیگر هندی است که در تاریخ 22 سپتامبر 1984 برابر با 31 شهریور 1363 در Delhi متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Woh Apna Sa محصول سال 2017، سریال The Married Woman محصول سال 2021، سریال TVF Pitchers محصول سال 2022 و فیلم Tiger 3 محصول سال 2023 که سلمان خان (Salman Khan) نیز در آن حضور دارد نام برد. ریدهی دوگرا در فیلم Lakadbaggha 2023 ایفای نقش کاراکتر آکشارا دسوزا (Akshara D’Souza) را بر عهده داشته است.

میلیند سومان در نقش تارون بَکشی

میلیند سومان (Milind Soman) یک بازیگر، تهيه‌كننده و مجری هندی است که در تاریخ 4 نوامبر 1965 برابر با 13 آبان 1344 در گلاسکو (Glasgow) در اسکاتلند (Scotland) متولد شد. از جمله فیلم‌های چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان Doctor محصول سال 2021 و Emergency محصول سال 2023 را نام برد. میلیند سومان در فیلم سینمایی کفتار در نقش کاراکتر تارون بَکشی (Tarun Bakshi) بازی کرده است.

کلام آخر

معرفی فیلم کفتار 2023 پرداختیم و در مورد داستان و بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر فیلم Lakadbaggha 2023 را تماشا کنید و اگر با وجود نقدهایی که دریافت کرده است می‌خواهید با داستان و کاراکترهای آن آشنا شوید، دانلود فیلم Lakadbaggha 2023 را شروع کنید.