Menu

معرفی فیلم ایرانی ستون ۱۴

فیلم ستون ۱۴ یکی از آثار تازه اکران شده سینمای ایران است که پس از انتشار موفق شد توجه‌ها را به خود معطوف کند و بازیگران جذابی نیز در آن حضور دارند. با معرفی فیلم سینمایی ستون 14 همراه ما باشید.

فیلم ستون ۱۴ به کارگردانی و نویسندگی امیرحسین همتی ساخته شد. تهیه‌کنندگی این اثر برعهده علیرضا قاسم‌خان بود و برخی ساخت آن را براساس الهام گرفتن از سریال معروف‌ کره‌ای بازی مرکب می‌دانند که البته شباهت‌های ظاهری چندانی بین این دو اثر نخواهید دید و صرفا یک الهام است. همچنین فیلم مناسب رده سنی بالای 15 سال تولید شده و بازیگرانی همچون روزبه حصاری و میترا حجار در آن حضور دارند.

خلاصه داستان فیلم ستون ۱۴

بچه‌ ها شوخی شوخی به قورباغه ها سنگ می‌ زدند و قورباغه ها جدی جدی می‌ مردند. ساناز و یاشار وقتی می‌ ترسند، بازی می‌ کنند…

معرفی بازیگران فیلم ستون ۱۴

در این قسمت به سراغ بازیگران این فیلم می‌رویم و بیوگرافی کوتاهی نیز از هنرپیشه‌های اصلی خواهیم داشت.

میترا حجار

میترا حجار هنرپیشه زن ایرانی متولد 14 بهمن 1355 است. او فعالیت هنری خود را در عرصه بازیگری از سال 1376 با فیلم غریبانه شروع کرد و نقش کوتاه پروین را در آن داشت. سپس خیلی سریع این هنرپیشه را در سینما در آثار کارگردانان بزرگی همچون مسعود کیمیایی و بهرام بیضایی دیدیم. خانم حجار برای فیلم متولد ماه مهر و ایفای نقش مهتاب در آن برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد. او مدتی را در فرانسه به اجرای تئاتر پرداخت و سپس برای تحصیل به آمریکا رفت. این هنرپیشه همچنین برای فیلم خداحافظی طولانی نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

روزبه حصاری

روزبه حصاری هنرپیشه مرد ایرانی در 12 بهمن سال 1366 متولد شد. او بازیگری را از سال 1389 با تئاتر بالاخره این زندگی مال کیه شروع کرد و در سال 1392 با فیلم امروز جلوی دوربین رفت. اما سریال شبکه نمایش خانگی یادآوری که سپس از شبکه آی فیلم پخش شد، باعث شد تا مخاطبان او را بشناسند. این بازیگر سپس بعد از 4 سال عدم حضور در تلویزیون، در سال 1397 و 1398 دو سریال دیگر بازی کرد و در نهایت باری دیگر نام او با فصل سوم بچه مهندس بر زبان‌ها افتاد. روزبه حصاری در سریال افرا نقش یک محیط‌بان درستکار را بازی کرد و کاندید جایزه حافظ بهترین بازیگر مرد درام شد. از دیگر آثار این هنرپیشه به فیلم‌های امروز، ماهور، شوماه، سریال‌های تاریکی شب، روشنایی روز، سلام آقای مدیر و آهوی من مارال اشاره می‌کنیم. او از بازیگران اصلی فیلم ستون ۱۴ است.

کلام آخر

با معرفی و بررسی فیلم سینمایی ستون 14 همراه شما بودیم و سعی کردیم اطلاعات کاملی از آن به شما بدهیم‌ تا بتوانید انتخاب مناسب‌تری برای تماشا داشته باشید. آیا تریلر فیلم سینمایی ستون 14 را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما درباره آن چیست؟ همچنین برای دانلود فیلم ستون ۱۴ باید تا بعد از زمان اکران سینمایی آن صبر کنید. از همراهی شما متشکریم.