Menu

معرفی فیلم سنگدل ۲۰۲۳ اثری اکشن و زنانه

فیلم سنگدل ۲۰۲۳ یکی از آثاری است که به تازگی از نتفلیکس منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Heart of Stone 2023 آشنا شویم.

ژانر فیلم سینمایی سنگدل ۲۰۲۳ اکشن و جاسوسی است. در این فیلم گل گدوت (Gal Gadot)، جیمی دورنان (Jamie Dornan)، آلیا بات (Alia Bhatt)، سوفی اوکندو (Sophie Okonedo) و ماتیاس شوایگهوفر (Matthias Schweighöfer) به ایفای نقش پرداخته‌اند. تام هارپر (Tom Harper) کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است که همچنین تعدادی از قسمت‌های سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) را کارگردانی کرده بود. فیلم Heart of Stone 2023 در تاریخ 11 آگوست 2023 برابر با 20 مرداد 1402 از Netflix منتشر شد و نقدهای مختلفی از سوی منتقدان دریافت کرد. مدت زمان فیلم Heart of Stone 2023 دو ساعت و دو دقیقه است.

خلاصه داستان فیلم سنگدل 2023

ریچل استون مامور یک سازمان بین‌المللی است که باید ماموریت خطرناکی را برای محافظت از یک سیستم هوش مصنوعی به اسم The Heart آغاز کند. Stone وظیفه دارد که آن را از افتادن به دست دشمن در امان نگه دارد.

معرفی بازیگران فیلم سنگدل ۲۰۲۳

در این بخش با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم سنگدل 2023 آشنا خواهیم شد.

گل گدوت در نقش ریچل استون

گل گدوت یک بازیگر است که در تاریخ 30 آوریل 1985 برابر با 10 اردیبهشت 1364 متولد شد. او در فیلم Fast & Furious محصول سال 2009 و تعدادی از قسمت‌های دیگر این مجموعه فیلم معروف حضور پیدا کرد. علاوه بر آن، او نقش Wonder Woman را در تعدادی از فیلم‌های ابرقهرمانی بازی کرده است. گل گدوت در فیلم سنگدل ۲۰۲۳ در نقش کاراکتر ریچل استون (Rachel Stone) حضور داشته است.

جیمی دورنان در نقش پارکر

جیمی دورنان یک بازیگر و موزیسین است که در تاریخ 1 می 1982 برابر با 11 اردیبهشت 1361 در ایرلند شمالی متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های مختلفی از جمله بفتا و گلدن گلوب شده است. سریال The Fall از جمله آثار سال‌های اخیر است که او نیز در آن‌ها حضور داشته است. جیمی دورنان در فیلم Heart of Stone 2023 ایفای نقش کاراکتر پارکر (Parker) را بر عهده داشته است.

آلیا بات در نقش کیا داوان

آلیا بات یک بازیگر بریتانیایی است که در تاریخ 15 مارس 1993 برابر با 24 اسفند 1371 در هند متولد شد. او بیشتر در فیلم‌های هندی حضور داشته است. برخی از جدیدترین آثار او که در سال 2022 منتشر شدند عبارتند از فیلم Brahmāstra: Part One، فیلم Darlings و RRR. آلیا بات در فیلم سنگدل در نقش کاراکتر کیا داوان (Keya Dhawan) بازی کرده است.

کلام آخر

به طور خلاصه فیلم سینمایی سنگدل 2023 درباره یک مامور آژانس بین‌المللی است که قصد دارد از دزدیده شدن باارزش‌ترین و خطرناک‌ترین سلاح آن‌ها توسط یک هکر جلوگیری کند. می‌توانید تریلر فیلم Heart of Stone 2023 را تماشا کنید و اگر از فیلم‌های اکشن و جاسوسی خوشتان می‌آید و با وجود نمره‌های کم این فیلم در چند سایت معروف می‌خواهید با جزئیات داستان آن آشنا شوید، دانلود فیلم Heart of Stone 2023 را شروع کنید.