Menu

معرفی فیلم سیل 2023 اثری عجیب با موجودی ترسناک

فیلم سینمایی سیل یکی از جدیدترین فیلم‌های سال 2023 است که ژانر اکشن و ترسناک دارد. برای آشنایی بیشتر با فیلم سیل ۲۰۲۳ تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

فیلم The Flood 2023 به کارگردانی براندون اسلاگل (Brandon Slagle) و نویسندگی چاد لاو و جاش ریدوی ساخته شد. در این فیلم کاسپر ون دین (Casper Van Dien)، نیکی ویلان (Nicky Whelan) و لویی ماندیلور (Louis Mandylor) به ایفای نقش پرداخته‌اند. ژانر فیلم The Flood 2023 اکشن، ترسناک و دلهره آور است و نمرات بسیار پایینی از منقدان و کاربران دریافت کرد.

خلاصه داستان فیلم سیل 2023

داستان به این صورت است که یک فرار جسورانه از زندان در طول طوفان خطرناک لوئیزیانا توسط انبوهی از تمساح‌های گرسنه بزرگ خراب می‌شود و افراد داخل زندان باید سعی کنند تا خودشان را از این مخمصه نجات دهند.

معرفی بازیگران فیلم سینمایی سیل

فیلم The Flood 2023 در تاریخ 14 جولای 2023 برابر با 23 تیر 1402 اکران شد. به عنوان یک نسخه محدود، The Flood فقط در سینماهای منتخب نمایش داده شد. در ادامه با هنرپیشه های فیلم سیل آشنا خواهید شد.

نیکی ویلان در نقش کلانتر جو نیومن

نیکی ویلان (Randy Wayne) متولد 10 مه 1981 برابر با 20 اردیبهشت 1360 بازیگر و مدل استرالیایی است که بیشتر به خاطر بازی در نقش پپر استایگر در سریال همسایه‌های استرالیا شناخته می‌شود. قبل از این سریال، ویلان میزبان تعدادی از برنامه‌ها بود، از جمله Coxy’s Big Break ،Beyond the Boundary و Melbourne Woman، و نقش شخصیت تخیلی Chrissie Grant را در چالش مشهور راسل کایت، یک اسپین آف، بازی کرد.

کاسپر ون دین در نقش راسل کودی

کاسپر رابرت ون دین جونیور (Casper Van Dien) متولد 18 دسامبر 1968 برابر با 27 آذر 1347 یک بازیگر اهل آمریکا است. او بیشتر برای بازی در نقش جانی ریکو در فیلم علمی تخیلی اکشن Starship Troopers در سال ۱۹۹۷ شناخته می‌شود. او همچنین در تعداد زیادی نقش تلویزیونی و سینمایی، اغلب در سریال‌های تلویزیونی روز و پربیننده و تعداد زیادی فیلم تلویزیونی و فیلم‌های مستقیم به ویدئو، از جمله Starship Troopers 3: Marauder، دنباله‌ای بر فیلم اصلی در سال 2008 ظاهر شده است.

لوئیس ماندیلور در نقش راف کالدرون

لوئیس ماندیلور (Louis Mandylor) متولد 13 سپتامبر 1966 برابر با 22 شهریور 1345 یک بازیگر سینما و تلویزیون استرالیایی است. مندیلور نقش نیک پورتوکالوس را در My Big Fat Greek Wedding (2002) بازی کرد، نقشی که او در دنباله My Big Fat Greek Wedding 2 (2016) تکرار نمود.

کلام آخر

فیلم سینمایی سیل یکی از جدیدترین آثار ترسناک سال 2023 است که نتوانست نمرات خوبی از منتقدان دریافت کند و به نوعی یک شکست تلقی می‌شود. اگر به فیلم‌هایی با ژانر ترسناک و هیجان انگیز علاقه دارید، دانلود فیلم The Flood 2023 به شما پیشنهاد نمی‌شود و فیلم‌های بهتری وجود دارند تا شما از آن‌ها لذت ببرید.