Menu

معرفی فیلم بو ترسیده خنده و ترس با هم

فیلم Beau Is Afraid 2023، سومین و جدیدترین ساخته آری استر نظرات گوناگونی را از سوی هوادارن این کارگردان دریافت کرده. با معرفی فیلم بو ترسیده همراه ما باشید.

استر سومین فیلمش را نیز با کمک کمپانی فیلمسازی مستقل A24 ساخته است. دو فیلم قبلی او یعنی Hereditary و Midsommer با فروش 82 و 48 میلیون دلاری جزو پر فروش‌ترین فیلم های این کمپانی در باکس آفیس هستند. فیلم بو ترسیده اما نتوانست به اندازه دو اثر قبلی استر در باکس آفیس موفق حاضر شود و فقط 11 میلیون دلار در فروش داشت. در ادامه با بررسی فیلم Beau Is Afraid 2023 همراه ما باشید.

خلاصه داستان فیلم بو ترسیده

بیو واسرمن پسر یک تاجر معروف و ثروتمند به نام مونا است. او بدون پدرش بزرگ ‌شده و به ادعای مادرش یک یک وضعیت پزشکی خاص را نیز از پدرش به ارث برده. بو در نوجوانی با دختری به نام الین آشنا شده و عاشق او می‌شود. بیو به آلین قول می‌دهد که تا زمانی که در بزرگسالی دوباره یکدیگر را ملاقات کنند با شخص دیگری رابطه‌ای نداشته باشد.

معرفی بازیگران فیلم بو ترسیده

در ادامه با بیوگرافی هنرپیشه های فیلم بو ترسیده است را مرور کرده و با آنها بیشتر آشنا می‌شویم.

واکین فینیکس در نقش بیو واسرمن

واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) متولد 28 اکتبر 1974 (6 آبان 1353) هنرپیشه آمریکایی است. فینیکس حرفه بازیگری‌اش را با بازی در سریال های تلویزیونی در دهه 80 میلادی در کنار برادرش ریور فینیکس (River Phoenix) آغاز کرد. اولین نقش‌آفرینی‌های مهم او در فیلم Space Camp و Parenthood رخ داد.

پتی لوپن در نقش مونا واسرمن

پتی لوپن (Patti Lupone) متولد 21 آپریل 1949 (1 اردیبهشت 1328) بازیگر و خواننده آمریکایی است که بیشتر بابت بازی در تئاتر های موزیکال شناخته می‌شود. او برای اولین بار با بازی در سال 1973و تئاتر Three Sisters در تئاتر برادوی حضور یافت. لوپن تا به الان سه بار برنده جایزه Tony بهترین بازیگر زن تئاتر موزیکال برای تئاتر های Evita، Gypsy و Company شده است. او با سریال Life Goes On اولین حضورش در تلویزیون را تجربه کرد و بعدها برای فیلم تلویزیونی Song Spinner و سریال Frasier کاندید جایزه امی نیز شد. پتی لوپن دو بار برنده جایزه Grammy نیز شده است. از آثار سینمایی او می‌توان به فیلم های Witness، Driving Miss، Driving Sam و فیلم بو ترسیده اشاره کرد.

ایمی رایان در نقش گریس

ایمی رایان (Amy Ryan) متولد 3 می 1968 (13 اردیبهشت 1347) هنرپیشه آمریکایی است. اولین حضور او در تئاتر برادوی مربوط به نمایش The Sisters Rosensweig در سال 1993 می‌شود. او برای نقش آفرینی‌اش در تئاترهای A Streetcar Named Desire و Uncle Vanya دو بار کاندید جایزه Tony نیز شده است. رایان با بازی در فیلم Gone Baby Gone در سال 2007 کاندید جایزه اسکار و گلدن گلوب در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن نیز شد. از دیگر نقش آفرینی های متشخص او می‌توان به سریال های The Wire، The Office و In Treatment و فیلم های Before the Devil Knows You’re Dead، Bridge of Spies، Birdman و فیلم Beau Is Afraid 2023 اشاره کرد.

سخن پایانی

آیا شما هم فیلم سینمایی Beau Is Afraid 2023 را تماشا کرده‌اید؟ به نظر شما این فیلم توانسته است که در حد و اندازه دو اثر قبلی آری استر ظاهر شود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.