Menu

معرفی فیلم از تاریکی اثری سراسر ترس

فیلم از تاریکی یک اثر آمریکایی جدید است که در آوریل سال 2023 توسط شرکت Shudder منتشر شد. برای معرفی و اطلاعات بیشتر درباره فیلم From Black 2023 همراه ما بمانید.

فیلم از تاریکی اثری به کارگردانی توماس مارکیز (Thomas Marchese) است. داستان این فیلم نیز به قلم توماس مارکیز با همکاری جسوب فلاور (Jessub Flower) نوشته شده است. همچنین توماس مارکیز به همراه وینسنت کاردینالی (Vincent Cardinale) و کلی فریزر (Kelly Frazier) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشته‌اند. فیلم از سیاهی محصولی مشترک از شرکت Darkroom Films، شرکت Eyevox و شرکت K7 Entertainment است. ژانر فیلم From Black 2023 ترسناک است و در آن بازیگران با استعدادی چون آنا کمپ (Anna Camp)، جان آلس (John Ales)، جنیفر لافلور (Jennifer Lafleur)، تراویس همر (Travis Hammer)، ریچی مونتگومری (Ritchie Montgomery) و آلیشا اس میسون  (Alicia S Mason)به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان فیلم از تاریکی

درباره یک مادر جوان و معتاد بوده که در حال ترک است اما امیدی به بهبودی ندارد که در همین حین پسر خردسالش ناپدید می‌شود. او پنج سال است که در احساس گناه و عذاب وجدان دست و پا می‌زند تا اینکه با پیشنهاد عجیبی روبه‌رو می‌شود تا حقیقت را در مورد آنچه اتفاق افتاده است، پیدا کرده و اوضاع را درست کند. البته او برای اینکار باید بهای سنگین و وحشتناکی بپردازد. آیا او حاضر است برای پیدا کردن پسر خود اینکار را انجام دهد و اوضاع را درست کند؟

بازیگران فیلم از تاریکی

در این بخش با هنرپیشه ‌‌های فیلم از سیاهی آشنا شده و بیوگرافی آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

آنا کمپ در نقش کورا

آنا راگزدیل کمپ بازیگر و خواننده آمریکایی متولد 27 سپتامبر 1982 برابر با 5 مهر 1361 است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2007 آغاز کرده است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش سارا نیولین در سریال خون آشامی، درام، فانتزی و ترسناک True Blood محصول سال 2008 تا 2014، نقش اوبری پوزن در مجموعه فیلم کمدی و موزیکال Pitch Perfect محصول سال 2012 تا 2017 و فیلم درام و کمدی رمنس Cofe Society محصول سال 2016 شناخته شده است.

جان آلس در نقش ایبل

جان آلس بازیگر آمریکایی متولد 3 ژانویه 1369 برابر با 13 دی 1347 است. او فعالیت هنری خود را از سال 1993 آغاز کرده است. او بیشتر به خاطر بازی در فیلم جاسوسی Spy Hard محصول سال 1996، فیلم علمی تخیلی و کمدی The Nutty Professorمحصول سال 1996، سریال کمدی و فانتزی You Wish محصول سال 1997 و فیلم وسترن Ride with the Devil محصول سال 1999 شناخته شده است.

جنیفر لافلور در نقش بری

جنیفر لافلور یک بازیگر آمریکایی است. او فعالیت بازیگری خود را از سال 2006 آغاز کرده است. او بیشتر به خاطر بازی در فیلم کمدی The Do Deca Pentathlonمحصول سال 2012، فیلم کمدی درام The Pretty One محصول سال 2013، فیلم درام و معمایی The Midnight Swim محصول سال 2014 و فیلم درام رمنس 6 Years محصول سال 2015 شناخته شده است.

کلام آخر

این فیلم در ژانر ترسناک ساخته شده و از حضور بازیگران با استعدادی آنا کمپ، جان آلس، جنیفر لافلور، تراویس همر، ریچی مونتگومری و آلیشا اس میسون بهره می‌برد. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا تریلر فیلم From Black 2023 را دیده‌اید؟ آیا قصد تماشا و دانلود فیلم From Black 2023 را دارید یا پیش‌تر آن را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره داستان و بازیگران این فیلم آمریکایی ترسناک چیست؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم.