Menu

معرفی فیلم اشتباه من ۲۰۲۳ اثری درام و جذاب

فیلم اشتباه من ۲۰۲۳، یکی از جدیدترین آثار سینمای اسپانیا است که منتشر شده است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به فیلم اشتباه من، هستید، این مقاله برای شماست.

فیلم اشتباه من به کارگردانی دومینگو گونزالز (Domingo González) تولید شده است. هنرپیشه‌های نامداری مانند نیکول والاس (Nicole Wallace)، مارتا هازاس (Marta Hazas) و گابریل گئوارا (Gabriel Guevara) در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم My Fault 2023 یکی از جدیدترین آثار سینمای اسپانیا محسوب می‌شود که با استقبال خوبی روبه‌رو شد. داستان این فیلم سینمایی جذاب از کتابی به نام Culpa mía، نوشته مرسدس ران، اقتباس شده است.

خلاصه داستان فیلم اشتباه من ۲۰۲۳

داستان فیلم در مورد دختر جوانی به نام نوآ است که پس از ازدواج مجدد مادرش، اکنون باید به عمارت همسر جدید مادرش نقل مکان کند. نوآ برخلاف میلش، مجبور به ترک دوست‌پسر و دیگر دوستانش می‌شود تا به سوی زندگی جدید خود برود. اما نوآ خبر ندارد که سرنوشت چه داستان عجیبی برای او در نظر گرفته است!

پس از اینکه نوآ به همراه مادرش به خانه جدیدشان نقل مکان می‌کند با برادر ناتنی خود، نیک، آشنا می‌شود. او و نیک بیشتر با یکدیگر آشنا می‌شوند و هرچه زمان بیشتری می‌گذرد، این دو اوقات بیشتری را با یکدیگر سپری می‌کنند. ناگهان نوآ و نیک متوجه عشق دیوانه‌واری می‌شوند که در بین آن‌ها جریان یافته است. اما آن‌ها خواهر و برادر هستند! اگر پدر و مادرشان از این عشق خبردار شوند، چه اتفاقی می‌افتد؟ نوآ و نیک سعی دارند تا عشق خود را از چشم دیگران مخفی نگه دارند. به نظر شما در این راه، موفق خواهند شد؟!

هنرپیشه های فیلم اشتباه من

قصد داریم تا به معرفی بازیگران فیلم اشتباه من، بپردازیم و بیوگرافی کوتاهی از هر کدام ارائه کنیم.

نیکول والاس در نقش نوآ

نیکول والاس (Nicole Wallace) بازیگر اسپانیایی فیلم گناه من 2023 است. او در 2 مارس 2002 معادل با 11 اسفند 1380 در پایتخت اسپانیا، مادرید، متولد شد. وی در فصل اول سریال Skam España، به ایفای نقش شخصیت نورا گریس پرداخت. عمده شهرت نیکول والاس از سریال تلویزیونی Excision حاصل شده است که محصول سال 2012 می‌باشد. نیکول والاس طی سالیانی که در سینما حضور داشته، آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری را از خود بر جای گذاشته است. از جمله مهمترین این آثار می‌توان به Vera محصول سال 2023، Skam Espana محصول سال 2018 و Parot محصول سال 2021، اشاره کرد.

گابریل گوئوارا در نقش نیک

گابریل گوئوارا موررو (Gabriel Guevara) هنرپیشه اسپانیایی-فرانسوی است که قسمت اول نام خانوادگی خود را از پدرش و قسمت دوم را از مادرش گرفته است. وی در 6 فوریه 2001 معادل با 18 بهمن 1379 در مادرید، پایتخت اسپانیا، متولد شد. مادر گابریل، یک هنرپیشه، مدل و مجری تلویزیونی فرانسوی بود. پدر او نیز در همین حرفه مشغول بوده است. به همین دلیل، گابریل از سنین کم با فعالیت‌های هنری آشنا شد. او حرفه خود را با حضور در کمپین‌های تبلیغاتی و نقش‌های کوتاه بازیگری شروع کرد. گابریل گوئوارا تا کنون در فیلم‌های بسیاری به ایفای نقش پرداخته است. از جمله آن‌ها می‌توان به HIT (2020) و Skam España (2018) اشاره کرد. جالب است بدانید که او در فیلم Skam España نیز با نیکول والاس هم‌بازی بوده است.

کلام آخر

فیلم My Fault 2023 با ژانر درام و عاشقانه خود توانسته، نظرات بسیاری از افراد را به سوی خود جذب کند. البته نباید از داستان متفاوت این اثر غافل شویم. داستانی زیبا که بر جذابیت فیلم افزوده است. شما فیلم اشتباه من را تماشا کرده‌اید؟ آیا نوآ و نیک موفق خواهند شد تا عشق خود را پنهان نگه دارند؟ به نظر شما چه سرنوشتی در انتظار این عشق مخفی است؟!