Menu

معرفی انیمیشن جنگل وحشی (Wildwood)

انیمیشن جنگل وحشی یک اثر استاپ موشن آمریکایی جدید است که در سال 2023 توسط شرکت Apple Original Films منتشر خواهد شد. برای معرفی و اطلاعات بیشتر درباره انیمیشن Wildwood 2023 همراه ما بمانید.

انیمیشن جنگل وحشی اثری به کارگردانی تراویس نایت (Travis Knight) است. فیلمنامه این انیمیشن استاپ موشن نیز به قلم کریس باتلر (Chris Butler) بر اساس رمانی با همین عنوان اثر کالین ملوی (Colin Meloy) و کارسون الیس (Carson Ellis) نوشته شده است. تراویس نایت تهیه‌کنندگی این انیمیشن را نیز برعهده دارد. انیمیشن Wildwood 2023 محصولی مشترک از شرکت Laika Entertainment و شرکت Apple Studios است.

ژانر انیمیشن Wildwood 2023 استاپ موشن، اکشن، ماجراجویی و فانتزی است و کری مولیگان (Carey Mulligan)، جیکوب ترمبلی (Jacob Tremblay)، ماهرشالا علی (Mahershala Ali)، چارلی دی (Charlie Day)، آکوافینا (Awkwafina) و آماندلا استنبرگ (Amandla Stenberg) صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را انجام داده‌اند.

خلاصه داستان انیمیشن جنگل وحشی

درباره منطقه‌ای مرموز، خارج از محدوده شهر پورتلند، به نام جنگل وحشی (Wildwood) است. هیچ‌کس نباید به این منطقه ممنوعه پا بگذارد یا مهم‌تر از آن، قرار نیست کسی حتی از وجود جنگل وحشی اطلاع داشته باشد اما پرو مک‌کیل درصدد ورود به این منطقه نفرین شده و عجیب است چرا که برادر کوچکش، مک، توسط کلاغ‌های قاتل به اعماق جنگل وحشی برده شده است. بنابراین پرو قصد دارد به همراه شخصی به نام کورتیس، که در حقیقت همکلاسی پرو است، به جنگل وحشی برود و برادر کوچکش را پس بگیرد اما …

معرفی صداپیشگان انیمیشن جنگل وحشی

در ادامه هنرپیشه های انیمیشن Wildwood 2023 را معرفی کرده و بیوگرافی آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

کری مولیگان در نقش پرو مک‌کیل

کری هانا مولیگان بازیگر انگلیسی متولد 28 می 1985 برابر با 7 خرداد 1364 است. او بازیگری را از سال 2004 آغاز کرده است. او جوایز متعددی از جمله یک جایزه فیلم آکادمی بریتانیا، دو نامزدی جایزه اسکار، سه نامزدی جایزه گلدن گلوب و یک نامزدی جایزه تونی را دریافت کرده است. او اولین بازی خود را در فیلم درام رمنس Pride & Prejudice محصول سال 2005 و سریال درام Black House محصول سال 2015 انجام داده است.

جیکوب ترمبلی در نقش مک مک‌کیل

جیکوب ترمبلی بازیگر کانادایی متولد 5 اکتبر 2006 برابر با 14 مرداد 1385 است. او فعالیت بازیگری خود را از سال 2013 آغاز کرده است. او جوایز متعددی از جمله یک جایزه فیلم کانادایی، یک جایزه فیلم منتخب منتقدان، نامزدی یک جایزه انجمن بازیگران سینما و نامزدی سه جایزه ساترن را دریافت کرده است. او در فیلم درام Room محصول سال 2015 بازی کرده که برای او جایزه فیلم منتخب منتقدان را به ارمغان داشته است.

ماهرشالا علی در نقش شاه راهزن

ماهرشالا علی بازیگر آمریکایی متولد 16 فوریه 1974 برابر با 27 بهمن 1352 است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2001 آغاز کرده است. او جوایز متعددی از جمله دو جایزه اسکار، یک جایزه گلدن گلوب و یک جایزه امی دریافت کرده است. مجله تایم نیز در سال 2019 او را در لیست 100 فرد تاثیرگذار در جهان قرار داد و در سال 2020 مجله نیویورک تایمز، او را یکی از 25 بازیگر برتر قرن بیست و یکم معرفی کرد.

کلام آخر

پس از اکران این انیمیشن استاپ موشن و فانتزی می‌توانید در همین مقاله نقد و نمرات انیمیشن جنگل وحشی را مطالعه کنید. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا تریلر انیمیشن جنگل وحشی را تماشا کرده‌اید؟ آیا قصد تماشا و دانلود انیمیشن Wildwood 2023 را دارید؟ نظرتان درباره داستان و صداپیشگان این انیمیشن استاپ موشن چیست؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم.