Menu

معرفی فیلم آخرین سفر دمتر اثری ترسناک

فیلم آخرین سفر دمتر یکی از فیلم‌های جدید است که در آگوست 2023 منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم The Last Voyage of the Demeter 2023 آشنا شوید.

ژانر فیلم The Last Voyage of the Demeter 2023 فراطبیعی و ترسناک و فانتزی است. این فیلم یک اقتباس از فصل سفرنامه کاپیتان (The Captain’s Log) از رمان دراکولا (Dracula) اثری از نویسنده ایرلندی برام استوکر (Bram Stoker) در سال 1897 است. داستان اولیه این فیلم حدود دو دهه قبل توسط Bragi F. Schut بر اساس همان یک فصل از رمان تهیه شده بود اما ساخت فیلم آن به تعویق افتاد. تا این که در اکتبر 2019 گفته شد که کارگردانی فیلم سینمایی آخرین سفر دمتر را آندره اوردال (André Øvredal) نروژی بر عهده خواهد گرفت. مدت زمان فیلم آخرین سفر دمتر تا الان مشخص نشده است و تا اکران آن باید منتظر بمانیم.

خلاصه داستان فیلم آخرین سفر دمتر

داستان در مورد افراد درون کشتی تجاری دمتر (Demeter) است که در یک سفر از کارپاتیا (Carpathia) به لندن (London) حوادث عجیب و ترسناکی را به دلیل حضور یک خون‌آشام (Vampire) افسانه‌ای به اسم دراکولا (Dracula) تجربه می‌کنند. کشتی دمتر که اجاره شده بود تا تعدادی جعبه چوبی بدون علامت را به آن‌جا منتقل کند بدون مسافرها به مقصد می‌رسد.

معرفی بازیگران فیلم آخرین سفر دمتر

بازیگران اصلی فیلم آخرین سفر دمتر در سال 2021 مشخص شده بودند که تعدادی از آن‌ها را در ادامه مقاله معرفی می‌کنیم.

 کوری هاوکینز در نقش کلمنس

کوری هاوکینز (Corey Hawkins) بازیگر آمریکایی متولد 22 اکتبر 1988 معادل 30 مهر 1367 در واشنگتن (Washington) است. سریال The Walking Dead از جمله سریال‌های معروفی است که کوری هاوکینز در بعضی از قسمت‌های آن حضور داشته است. او همچنین کاندید دریافت یک جایزه Primetime Emmy شده بود. از فیلم‌های چند سال اخیر او می‌توان In the Heights در سال 2021 را نام برد. کوری هاوکینز در فیلم آخرین سفر دمتر در نقش کاراکتر کلمنس (Clemens) که یک دکتر است حضور دارد.

اشلینگ فرنچوزی در نقش آنا

اشلینگ فرنچوزی (Aisling Franciosi) یک بازیگر ایرلندی است که در تاریخ 6 ژوئن 1993 برابر با 16 خرداد 1372 در دوبلین (Dublin) از مادری ایرلندی و پدری ایتالیایی متولد شد. او در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) در نقش لیانا استارک (Lyanna Stark) حضور داشت. همچنین برای بازی در فیلم سینمایی The Nightingale در سال 2018 برنده یک جایزه AACTA Award شد. اشلینگ فرنچوزی در فیلم آخرین سفر دمتر در نقش کاراکتر آنا (Anna) است که ناخواسته مسافر کشتی دمتر می‌شود.

لیام کانینگهام در نقش کاپیتان کشتی دمتر

لیام کانینگهام (Liam Cunningham) یک بازیگر ایرلندی است که در تاریخ 2 ژوئن 1961 برابر با 12 خرداد 1340 متولد شد. او بیشتر به دلیل بازی در سریال بازی و تخت (Game of Thrones) در نقش Davos Seaworth شهرت دارد. همچنین او به طور مشترک با مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) برنده یک جایزه BAFTA برای بازی در فیلم کوتاه Pitch Black Heist در سال 2011 شده بود. لیام کانینگهام در فیلم سینمایی The Last Voyage of the Demeter 2023 در نقش کاراکتر کاپیتان کشتی Demeter حضور دارد.

کلام آخر

در این مقاله به طور مختصر معرفی فیلم آخرین سفر دمتر را انجام دادیم اما برای نقد فیلم The Last Voyage of the Demeter 2023 باید منتظر اکران آن بمانیم. اگر از فیلم‌های ترسناک خوشتان می‌آید، می‌توانید تریلر فیلم The Last Voyage of the Demeter 2023 را تماشا کنید و مدتی منتظر بمانید تا پس از اکران آن و بررسی نمرات فیلم آخرین سفر دمتر اگر حس کردید می‌توانید از تماشای این اثر برای گذراندن وقت خود بهره ببرید و خواستید با شخصیت‌های دیگر آن آشنا شوید، دانلود فیلم The Last Voyage of the Demeter 2023 را شروع کنید.