Menu

معرفی فیلم کت چرمی با بازی جواد عزتی

فیلم کت چرمی یکی از فیلم‌های تحسین شده جشنواره فیلم فجر سال 1401 است که این روزها پس از اکران توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است.

فیلم کت چرمی به کارگردانی حسین میرزامحمدی با مشورت محمدحسین مهدویان ساخته شد و نویسندگی آن برعهده مسعود هاشمی‌نژاد بود. این اثر نخست در بهمن 1401 در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و توانست توجه‌ها را به خود جلب کند.

خلاصه داستان فیلم کت چرمی

داستان عیسی فرهمند (با بازی جواد عزتی) است که به عنوان بازرس سازمان بهزیستی کار می‌کند. او رابطه خوبی با خانواده خصوصا فرزندان خود ندارد اما در شغل خود متعهد است. عیسی روزی با یک مورد تخلف سازمانی روبه‌رو می‌شود که مانند هزارتو او را به مسیری طولانی و تو در تو می‌برد. سرنخ‌ها عیسی را به مهمانی کت چرمی معروف و قاچاق دختران بی‌سرپرست و بدسرپرست می‌رساند.

معرفی بازیگران فیلم کت چرمی

در این قسمت شما را با هنرپیشگان این فیلم آشنا می‌کنیم.

جواد عزتی

جواد عزتی بازیگر مرد ایرانی متولد 20 دی سال 1360 است. او بازیگری را از سال 1375 در تئاتر شروع کرد و سپس در سال 1381 با سریال قصه‌های شبانه رسما جلوی دوربین رفت. آقای عزتی پس از آن در نقش‌های کوتاه بازی می‌کرد و چندان دیده نمی‌شد تا اینکه با سریال سه دونگ، سه دونگ رسما یک شخصیت مستقل را به مخاطب نشان داد. کاراکتر بابا اتی او در سریال قهوه تلخ نشان از هوش سرشار و استعداد بالای او در کار طنز می‌داد و دردسرهای عظیم نیز این ادعا را بیشتر اثبات کرد. اما نقطه عطف بازیگری آقای عزتی را باید سریال زخم ‌کاری و کاراکتر مالک بدانیم که برای او شهرتی زیاد همراه داشت.

صابر ابر

صابر ابر بازیگر ایرانی در 18 خرداد 1363 به دنیا آمد. او نخستین بار در سال 1384 با فیلم شاعر زباله‌ها جلوی دوربین رفت اما از همان ابتدا نیز به نوعی متفاوت بود تا اینکه در سال 1387 با ایفای نقش در فیلم درباره الی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فجر شد. فیلم دایره زنگی نیز برای او یک نامزدی دیگر این جشنواره را به ارمغان آورد. صابر ابر اگرچه بیشتر در آثار درام و جدی نقش‌آفرینی دارد اما فیلم قندون جهیزیه استعداد او را در کمدی نیز نشان داد. از دیگر آثار معروف صابر ابر باید به ویلایی‌ها، خوک، بی‌رویا و سریال‌های قورباغه و مترجم اشاره کنیم. او در این فیلم نقش مامور امنیتی را بازی می‌کند.

گلاره عباسی

گلاره عباسی بازیگر زن ایرانی متولد 29 تیر سال 1362 است. او بازیگری را از کلاس‌های امین تارخ شروع کرد و سپس نقش‌های کوتاهی فیلم قتل آنلاین و سریال کتاب‌فروشی هدهد بازی کرد. این بازیگر سپس در فیلم و سریال‌ها به عنوان بازیگر مکمل حضور داشت اما سریال شیدایی باعث معروفیت او شد. گلاره عباسی اخیرا برای بازی در فیلم ابلق برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد و از آثار دیگر این بازیگر می‌توان به فیلم شادروان و سریال آکتور اشاره کنیم. او در فیلم کت چرمی نقش کارمند پزشکی قانونی را بازی می‌کند.

کلام آخر

با معرفی و بررسی فیلم کت چرمی همراه شما بودیم. اثری که جواد عزتی در آن با نقشی متفاوت ظاهر می‌شود و موضوعی متفاوت دارد. آیا قصد دانلود فیلم کت چرمی را دارید؟ نظر شما درباره فیلم کت چرمی چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید، از همراهی شما متشکریم.