Menu

معرفی فیلم قندهار 2023 اثری اکشن و مهیج

فیلم قندهار یک اثر اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با فیلم Kandahar 2023 تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فیلم سینمایی قندهار به کارگردانی ریک رومن وو (Ric Roman Waugh) و نویسندگی میچل لافورچون (Mitchell LaFortune) است. مدت زمان فیلم قندهار دو ساعت می‌باشد و در این فیلم جرارد باتلر (Gerard Butler) که تهیه‌کننده هم هست و بازیگران مکملی شامل علی فضل، نوید نگهبان، بهادر فولادی، نینا توسن وایت (Nina Toussaint White)، تام ریس هریس (Tom Rhys Harries)، واسیلیس کوکالانی (Vassilis Koukalani)، مارک آرنولد (Mark Arnold)، کوری جانسون (Corey Johnson) و تراویس فیمل (Travis Fimmel) هستند. ژانر فیلم Kandahar 2023 اکشن و هیجان انگیز دارد و در تاریخ 26 می 2023 برابر با 5 خرداد 1402 توسط کمپانی Open Road Films در سینماها اکران شد و نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد.

خلاصه داستان فیلم Kandahar 2023

تام هریس یک عامل مخفی آزاد است که تحت قرارداد با CIA برای وارد کردن بدافزار به مرکز تحقیقات هسته‌ای ایران کار می‌کند. تام کاور یک تکنسین میدانی برای یک پیمانکار ارتباطات بلژیکی می‌باشد. ماموریت او موفقیت آمیز است و بدافزار باعث می‌شود که این تسهیلات تخریب شود. همزمان، دولت ایران یک روزنامه نگار انگلیسی را در ایران زیر نظر گرفته است. او شواهدی از یک افشاگر از خرابکاری مداوم CIA در برنامه‌های هسته‌ای ایران دریافت می‌کند. پس از تخریب تاسیسات، او توسط یک آژانس امنیتی ایران دستگیر می‌شود. او به ایرانی‌ها می‌گوید که به ارتباط بین تخریب تأسیسات و یک پیمانکار بلژیکی مشکوک شده، زیرا قراردادهای آن در کنار سایت‌های حساس دولتی است.

معرفی بازیگران فیلم قندهار

در ادامه با هنرپیشه های فیلم قندهار آشنا خواهید شد.

جرارد باتلر در نقش تام هریس

جرارد جیمز باتلر متولد ۱۳ نوامبر ۱۹۶۹ برابر با 22 آبان 1348 بازیگر و تهیه‌کننده فیلم اسکاتلندی است. پس از تحصیل در رشته حقوق، در اواسط دهه 1990 با نقش‌های کوچک در تولیداتی مانند خانم براون (1997)، فیلم جیمز باند فردا هرگز نمی میرد (1997) و داستان مومیایی (1998) به بازیگری روی آورد. در سال 2000، او در نقش کنت دراکولا در فیلم ترسناک گوتیک دراکولا با کریستوفر پلامر و جانی لی میلر بازی کرد.

علی فضل در نقش کهیل نصیر

علی فضل متولد 15 اکتبر 1986 برابر با 23 مهر 1365 بازیگر و مدل هندی است که عمدتاً در فیلم‌های هندی ظاهر می‌شود. او اولین نمایش خود را با یک نقش کوچک در فیلم انگلیسی زبان The Other End of the Line قبل از حضور در مینی سریال تلویزیونی آمریکایی قهرمان بالیوود انجام داد. او در فیلم‌هایی مانند همیشه کبهی (2011)، بعات بان گی (2013) و بابی جاسوس (2014) دیده شد. اولین موفقیت او در Fukrey (2013) و Sonali Cable (2014) به دست آمد.

کلام آخر

فیلم Kandahar 2023 یکی از جدیدترین فیلم‌های سال 2023 با ژانر اکشن و دلهره آور است که نمرات نسبتاً خوبی دریافت کرد. نظرات مختلفی در مورد این فیلم وجود دارد و اگر به دنبال یک فیلم اکشن با هیجان زیاد هستید به دانلود فیلم Kandahar 2023 بپردازید و از آن لذت ببرید. اگر این فیلم را دیده‌اید نظرات خود در مورد فیلم قندهار را با ما به اشتراک بگزارید.