Menu

معرفی فیلم چوپا 2023 (Chupa)

فیلم چوپا، یک اثر ماجراجویی فانتزی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ است. برای آشنایی بیشتر با فیلم Chupa 2023 تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فیلم چوپا به کارگردانی یوناس کوارون (Jonás Cuarón) و با بازی دمیان بیچیر (Demián Bichir) و کریستین اسلیتر (Christian Slater) ساخته شده است. ژانر فیلم Chupa 2023 فانتزی و مهیج می‌باشد و این فیلم توسط کمپانی 26th Street Pictures تهیه شده است و در 7 آوریل 2023 برابر با 18 فروردین 1402 در شبکه نتفلیکس منتشر شد. مدت زمان فیلم چوپا یک ساعت و 35 دقیقه می‌باشد و نمرات خوبی از منتقدان و طرفداران دریافت نکرد.

خلاصه داستان فیلم چوپا

به این صورت است که در سال 1996، دانشمند ریچارد کوین در حال شکار چوپاکابرا، موجودی ظاهراً افسانه‌ای، در سن خاویر است. او یک پزشک دولتی است و اعتقاد دارد که قدرت شفابخش این موجود افسانه‌ای به انقلابی در علم پزشکی منجر خواهد شد. وقتی او یکی از این موجودات را با یک توله در معدن قدیمی پیدا می‌کند، آن را دنبال می‌کند. این موجود توسط یک وسیله نقلیه عبوری مجروح می‌شود و توله خود را پنهان می‌کند تا دانشمندان را فریب دهد.

معرفی بازیگران فیلم چوپا

در ادامه با هنرپیشه های فیلم چوپا آشنا خواهید شد.

دمیان بیچیر در نقش چاوا

دمیان بیچیر متولد ۱ اوت ۱۹۶۳ برابر با 10 مرداد 1343 یک بازیگر مکزیکی است. پس از بازی در تله‌نوولا، او شروع به حضور در فیلم‌های هالیوود کرد. او برای بازی در فیلم A Better Life نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد. بیچیر در تورئون به دنیا آمد. پدر و مادر او آلخاندرو بیچیر و ماریکروز ناجهرا هستند.

ایوان ویتن در نقش الکس

ایوان ویتن بازیگر تلویزیونی که به خاطر بازی در مونالیزا و ماه خونی، آقای ربات، بعدی و ساکن شهرت دارد. او در سال 2019 نامزد جایزه هنرمند جوان در بخش بهترین عملکرد در یک سریال تلویزیونی شد. بازی او در The Resident اولین نقش تکراری او در یک سریال بود. او در طول زندگی حرفه‌ای خود بیش از 10 عنوان بازیگری را به دست آورده است. در سال 2023، او نقش الکس را در فیلم Chupa در نتفلیکس ایفا کرد.

کلام آخر

فیلم Chupa 2023 یکی از آثار جدید سال 2023 است که در شبکه نتفلیکس به انتشار رسید. اگر به دنبال یک فیلم ماجراجویی و مهیج می‌گردید سریعاً به دانلود فیلم Chupa 2023 بپردازید و از آن لذت ببرید. اگر این فیلم را دیده‌اید نظرات خود در رابطه با فیلم چوپا را با ما به اشتراک بگزارید.