Menu

معرفی فیلم جرج فورمن بزرگ فیلمی ورزشی و درام

فیلم Big George Foreman 2023 یک فیلم با ژانر درام، ورزشی و بیوگرافی است در سال 2023 اکران شد. برای آشنایی بیشتر با فیلم جرج فورمن بزرگ تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید.

فیلم سینمایی جرج فورمن بزرگ یک اثر آمریکایی محصول سال 2023 به کارگردانی جورج تیلمن جونیور (George Tillman Jr) است. ژانر فیلم Big George Foreman 2023 درام، ورزشی و بیوگرافی است. این فیلم بر زندگی قهرمان سنگین وزن جهان، یعنی جورج فورمن تمرکز دارد. کریس دیویس ایفای نقش شخصیت اصلی این فیلم را بر عهده دارد. همچنین جاسمین ماتیوز (Jasmine Mathews)، جان ماگارو (John Magaro)، سالیوان جونز (Sullivan Jones)، لارنس گیلیارد جونیور (Lawrence Gilliard Jr)، سونجا سون (Sonja Sohn) و فارست ویتاکر (Forest Whitaker) در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. 28 اپریل 2023 برابر با 8 اردیبشت 1402 تاریخ انتشار فیلم Big George Foreman 2023 می‌باشد.

خلاصه داستان فیلم جرج فورمن بزرگ

داستان به این صورت است که جورج فورمن با گذر از دوران کودکی سختش که با فقر زیاد همراه بود، به یکی از امیدوارکننده‌ترین بوکسورهای جوان جهان تبدیل شد، تجربه‌ای نزدیک به مرگ در رینگ را تجربه می‌کند و پس از تصمیم‌گیری برای تبدیل شدن به یک وزیر و واعظ باپتیست، عهد می‌بندد که دیگر هرگز وارد رینگ نشود.پس از سال‌ها، در حالیکه روز به روز بیشتر به ورشکستگی باشگاهش نزدیک می‌شد، فورمن دوباره با مربی سابقش ارتباط برقرار می‌کند و به پیرترین بوکسور تاریخ تبدیل می‌شود که قهرمانی سنگین وزن را به دست آورده است.

معرفی بازیگران فیلم جرج فورمن بزرگ

در ادامه با برخی هنرپیشه های فیلم جرج فورمن بزرگ آشنا خواهید شد.

کریس دیویس در نقش جورج فورمن

کریس دیویس بازیگر آمریکایی سینما و تلویزیون است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش استیل در فیلم درام یهودا و مسیح سیاه و مالک در فیلم Space Jam: A New Legacy شناخته می‌شود. دیوید در کمدن، نیوجرسی بزرگ شد و به عنوان یک دانش آموز در آکادمی هنرهای خلاقانه شروع به بازیگری کرد. دیویس که در سال 2009 از دانشگاه چینی فارغ التحصیل شد و مدرک خود را در هنرهای تئاتر دریافت کرد، نقش موفقیت آمیز خود را با حضور در فیلم دیترویت در سال 2017 ایفا نمود.

لارنس گیلیارد جونیور در نقش آرچی مور

لارنس گیلیارد جونیور متولد ۲۲ سپتامبر ۱۹۷۱ برابر با 31 شهریور 1350 بازیگر آمریکایی است که در فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی و تئاتر ظاهر شده است. او نقش D’Angelo Barksdale را در سریال درام HBO The Wire بازی کرد، نقشی که تحسین منتقدان را برای او به ارمغان آورد. او همچنین برای بازی در نقش باب استوکی در درام ترسناک The Walking Dead از AMC شناخته می‌شود. او در مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی دیوید سیمون HBO The Deuce بود که در سپتامبر 2017 پخش شد و در اکتبر 2019 به پایان رسید.

جان ماگارو در نقش دزموند

جان رابرت ماگارو متولد ۱۶ فوریه ۱۹۸۳ برابر با 27 بهمن 1361 یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او در فیلم‌های محو نشدن (2012)، کوتاه بزرگ (2015)، کارول (2015)، اولین گاو (2017)، نمایش (2022) و زندگی‌های گذشته (2023) بازی کرده است. او همچنین در سریال‌های شبکه نتفلیکس Orange Is the New Black (2015-2019) و The Umbrella Academy (2019) و سریال شبکه آمازون Crisis in Six Scenes (2016) به ایفای نقش پرداخت. او اولین بازی خود را در برادوی در نقش ارل ویلیامز، محکوم فراری، در فیلم احیای صفحه اول در سال 2016 انجام داد.

کلام آخر

فیلم Big George Foreman 2023 یکی از فیلم‌های جذاب سال 2023 است که ژانر درام و ورزشی دارد. اگر جورج فورمن و زندگی و افتخارات او علاقه دارید، سریعاً به دانلود فیلم Big George Foreman 2023 بپردازید و از آن لذت ببرید. با توجه به نمرات نا امیدکننده‌اش، اینه فیلم می‌تواند طرفداران این ژانر را راضی نگه دارد.