Menu

معرفی فیلم جذاب و داستان دو برادر بخارست

فیلم بخارست یکی از جذاب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم های کمدی سال 1401 بود که توانست توجه‌ها را معطوف به خود کند و فروش خوبی در گیشه داشته باشد. در این مقاله با معرفی داستان و بازیگران فیلم بخارست همراه شما هستیم.

فیلم های کمدی و طنز در سال‌های اخیر بازار داغی داشته‌اند به طوری که سالانه آنها را درمیان لیست پرفروش‌ترین‌‌های سال می‌بینیم‌. یکی از کارگردانانی که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده، مسعود اطیابی است. این کارگردان آثاری همچون تگزاس 1 و 2، دینامیت و انفرادی را در کارنامه کاری خود دارد که جز پرفروش‌‌ترین‌های سینمای ایران هستند. حال این کارگردان با فیلمی جدید، باری دیگر در سینمای ایران ظاهر شده است.

فیلم بخارست به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی علی طلوعی ساخته شده است. نویسندگی این اثر با حمزه صالحی بود و بازیگران مطرحی چون حسین یاری، پژمان جمشیدی، امیرحسین آرمان و هادی کاظمی در آن حضور دارند.

خلاصه داستان فیلم بخارست

درباره دو برادر به نام‌های جلیل و جلال است که هرکدام به شغلی مشغول هستند.‌ جلال تاکسی دارد و جلیل در یک استخر به نام بخارست کار می‌کند و همچنین برای پیج اینستاگرام خود، دوربین مخفی‌های جذاب می‌سازد. یک روز که او در حال گرفتن یک دوربین مخفی است، سوژه اش بیهوش می‌شود و جلیل فکر می‌کند که او را کشته و به جلال زنگ می‌زند. آنها حین جابه‌جایی جسد می‌فهمند که او زنده و در واقع پسر وزیر است که فردا دادگاه مهمی دارد. همچنین اشخاصی نیز به دنبال او هستند و تعقیبش می‌کنند.

معرفی بازیگران فیلم بخارست

سازندگان فیلم در انتخاب بازیگران ریسک نکرده‌ و به سراغ محبوب‌ترین‌های سینما رفته‌اند. در ادامه با بیوگرافی بازیگران بخارست همراه شما هستیم.

حسین یاری در نقش جلال

حسین یاری بازیگر محبوب ایرانی در 16 دی ماه سال 1346 به دنیا آمد. او در سال 1358 و تنها وقتی 12 سال سن داشت با بازی در نمایش گندم‌های خونین پا به دنیای بازیگری گذاشت. سپس با فیلم‌های وارث و سرباز کوچک عملا بازیگری را شروع کرد. حسین یاری صدای گرمی نیز دارد و به همین دلیل در صدا و سیما مشغول به گویندگی مستند نیز شد. اما این ایفای نقش حیدر خوش مرام در سریال معروف شب دهم بود که این بازیگر را در بین مخاطبان محبوب کرد.

پژمان جمشیدی در نقش جلیل

پژمان جمشیدی بازیکن فوتبال سابق و بازیگر ایرانی در 20 شهریور 1356 متولد شد. او ابتدا در زمینه فوتبال فعالیت می‌کرد و سپس از سال 1390 رویه خود را تغییر داد. این بازیگر نخستین نقش‌آفرینی خود را در یکی از قسمت‌های سریال ساختمان پزشکان داشت. اما این سریال پژمان در سال 1392 بود که آقای جمشیدی را رسما وارد دنیای بازیگری کرد. جمشیدی علیرغم اینکه در زمینه فوتبالی شغل خود را به اتمام رسانده بود، عقب نکشید و تبدیل به یکی از پولسازترین بازیگران سینمای ایران است.

از آثار معروف این بازیگر باید به 50 کیلو آلبالو، خوب، بد، جلف، تگزاس، دینامیت، جهان با من برقص و علفزار اشاره کنیم. جمشیدی همچنین در سریال‌های معروفی همچون دیوار به دیوار  و زیرخاکی  نیز حضور پیدا کرده است. او در فیلم ایرانی بخارست که پنجمین همکاری او با اطیابی محسوب می‌شود، یکی از نقش‌های اصلی را دارد.

امیرحسین آرمان در نقش پسر وزیر

امیرحسین آرمان بازیگر ایرانی متولد 14 آبان 1361 است. او بازیگری را با فیلم ازدواج به سبک ایرانی شروع کرد و به توصیه محمدرضا شریفی نیا وارد دنیای بازیگری شد. اما این فیلم صد سال به این سال‌ها بود که آرمان را به طور کامل در بازیگری تثبیت کرد. پس از آن دو سریال پریا و کیمیا از جمله آثاری بودند که امیرحسین آرمان را معروف کردند. استعداد نقش‌آفرینی در طنز این بازیگر با سریال مرز خوشبختی کشف شد.

سخن پایانی

معرفی فیلم بخارست ایرانی رسیدیم و سعی کردیم تا هرآنچه درباره آن می‌دانیم، با شما بازگو کنیم. در سال‌های اخیر شاهد برتری آثار کمدی در سینمای ایران نسبت به سایر ژانرها هستیم و همچنین عملکرد موفق و نقش موثر مسعود اطیابی در خلق موقعیت‌های طنز را داشتیم. آیا شما تریلر فیلم سینمایی بخارست را تماشا کرده‌اید؟ به نظر شما عملکرد آن چطور بود؟ شما همچنین می‌توانید با دانلود فیلم سینمایی بخارست و تماشای آن نظرات خود را درباره فیلم با ما به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.