Menu

معرفی فیلم نگهبانان کهکشان 3 ساخته جیمز گان

فیلم نگهبانان کهکشان 3، از مورد انتظار ترین فیلم های مارول در سال 2023 خواهد بود و احتمالا این فیلم آخرین اثر جیمز گان در این فرنچایز باشد. برای معرفی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 با ما همراه باشید.

جیمز گان در نوامبر 2014 گفته بود که ایده‌هایی برای فیلم نگهبانان کهکشان 3 دارد و در آوریل 2017 بازگشت خود برای نویسندگی و کارگردانی این فیلم را اعلام کرد. دیزنی جیمز گان را در ژوئیه 2018 پس از انتشار مجدد پست‌های جنجالی در توییتر از این فیلم اخراج کرد، اما بعد استودیو متوجه شد که کسی بهتر از خود گان از عهده ساخت فیلم Guardians of the Galaxy 3 بر نمی‌آید و در سال 2019  او را به عنوان کارگردان دوباره بازگرداند. تاریخ انتشار فیلم Guardians of the Galaxy 3 به عنوان دومین فیلم از فاز پنج MCU در حال حاضر 5 می 2023 (15 اردیبهشت 1402) اعلام شده است.

خلاصه داستان فیلم نگهبانان کهکشان 3

پیتر کویل هنوز بابت از دست دادن گامورا ناراحت است، اما او باید تیمش را جمع کرده تا از کیهان و یکی از اعضای گروهش دفاع کند. اگر این ماموریت با شکست مواجه شود، می‌تواند پایانی بر کار گروه نگهبانان باشد…

بازیگران فیلم Guardians of the Galaxy 3

در ادامه نگاهی به بیوگرافی هنرپیشه های فیلم نگهبانان کهکشان 3 خواهیم داشت.

کریس پرت در نقش پیتر کویل/ استارلرد

کریس پرت (Chris Pratt) متولد ۲ ژوئن 1979، بازیگر آمریکایی است. او از بازیگران اصلی سریال سیتکام Parks and Recreation بود و توانست با بازی در این سریال به شهرت برسد. بعد از بازی در فیلم Guardians of the Galaxy در سال 2014، مسیر بازیگری پرت تغییر کرد و علاوه بر بازی در دنیای سینمایی مارول، به عنوان نقش اصلی در سه گانه Jurassic World هم ایفای نقش کرد. او در سال 2015 در لیست 100 فرد تاثیر گذار جهان از مجله Time قرار گرفت. از دیگر آثار مشهور کریس پرت می‌توان به The Magnificent Seven ،Passengers و The Tomorrow War اشاره کرد.

زوئی سالدانیا در نقش گامورا

زوئی سالدانیا (Zoë Saldaña) متولد 19 ژوئن  1978، بازیگر آمریکایی است. او تنها بازیگری است که در هر سه اثر اول لیست پرفروش ترین فیلم های تاریخ (Avatar، Avatar: The Way of the Water و Avengers: Endgame) نقش آفرینی کرده است. مجموع فروش آثاری که زوئی سالدانیا در آنها ایفای نقش کرده به ۱۳ میلیارد دلار می‌رسد و این موضوع او را در لیست پرفروش ترین بازیگران تاریخ، در رتبه چهارم قرار داده. از دیگر آثاری که او در آنها نقش آفرینی کرده می‌توان به مجموع فیلم های Star trek و فیلم نگهبانان کهکشان 3 اشاره کرد.

دیو باتیستا در نقش درکس

دیو باتیستا (Dave Bautista) متولد 18 ژانویه 1969، کشتی‌گیر سابق و بازیگر آمریکایی است. تا پیش از آغاز حرفه بازیگری، باتیستا یکی از چهره های شاخص کمپانی WWE بود و در ایونت های زیادی برای این کمپانی حضور پیدا کرد. تا پیش از سال ۲۰۱۴، او در چندین فیلم سینمایی ایفای نقش کرده بود اما فیلم Guardians of the Galaxy حکم نقطه پرش حرفه بازیگری او را داشت. از دیگر آثار مشهور دیو باتیستا می‌توان به Glass Onion: A Knives Out Mystery، Army of the Dead ،Blade Runner 2049 و فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 اشاره کرد.

وین دیزل در نقش گروت

وین دیزل (Vin Diesel) متولد 18 جولای 1967، بازیگر و فیلمساز آمریکایی است. عمده شهرت او به بازی در نقش دامینیک تورتو در سری فیلم های Fast & Furious باز می‌گردد. به واسه حضور او در این فرنچایز و دنیای سیمایی مارول، وین دیزل توانست نام خود را در لیست پرفروش ترین بازیگران تاریخ قرار دهد. او قرار است که در نسخه های بعدی سری فیلم های Avatar هم حضور داشته باشد. از دیگر آثار مشهور او می‌توان به The Chronicles of Riddick ، The Pacifier ، Bloodshot و Saving Private Ryan اشاره کرد.

سخن پایانی

بعد از 9 سال، بلاخره یکی از بهترین سه‌گانه های MCU قرار است که به پایان برسد. عملکرد دنیای سینمایی مارول در فاز چهارم آنقدرها برای هواداران این فرنچایز دلچسب نبوده و فیلم اول فاز پنجم، یعنی Ant-Man and the Wasp: Quantumania هم اوضاع خوبی در باکس آفیس ندارد. باید منتظر ماند و دید که آیا فیلم نگهبانان کهکشان 3 می‌تواند MCU را از این وضعیت خارج کند تا خیر. پس از اکران این اثر، با نقد فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 در خدمت شما خواهیم بود. در قسمت دیدگاه‌ها به ما بگویید که آيا تریلر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را دیده‌اید؟ شما هم برای تماشا و دانلود فیلم نگهبانان کهکشان 3 هیجان‌زده هستید؟