Menu

معرفی فیلم سگ های جهنمی 2022

فیلم سگ های جهنمی 2022 یک درام اکشن و جنایی از سینمای ژاپن است. با ما همراه باشید تا نگاه دقیق‌تری به فیلم Hell Dogs 2022 داشته باشیم.

فیلم سینمایی هل داگز ۲۰۲۲ از جدیدترین محصولات سینمای ژاپن به کارگردانی ماساتو هارادا (Masato Harada) است. این اثر بر اساس رمانی با همین نام و به قلم آکیو فوکاماچی (Akio Fukamachi) ساخته شده است. ژانر فیلم سینمایی هل داگز ۲۰۲۲ اکشن، جنایی، درام، معمایی و مهیج است و در آن با یک افسر پلیس همراه می‌شویم که باید به عنوان نفوذی وارد یک باند خلاف شود. مدت زمان فیلم سگ های جهنمی حدود 138 دقیقه و تاریخ انتشار آن نیز 16 دسامبر 2022 (25 آذر 1401) است.

خلاصه داستان فیلم Hell Dogs 2022

درباره یک افسر پلیس به نام شوگو کانتاکا است که عزیزانش به قتل رسیده‌اند. از وقتی‌که این اتفاق وحشتناک رخ داد، شوگو حتی برای یک لحظه هم از فکر انتقام بیرون نیامده است. در این فیلم می‌بینیم که یک مأموریت جدید به او واگذار می‌شود؛ حالا شوگو باید به عنوان نفوذی وارد تشکیلات یاکوزا شود. برای این کار نیز ابتدا دعوایی با یکی از اعضای مهم یاکوزا یعنی هیدکی موروکا راه می‌اندازد؛ چراکه بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط پلیس، شوگو و هیدکی با یکدیگر 98 درصد تفاهم دارند!

معرفی هنرپیشه های فیلم سگ های جهنمی 2022

معرفی فیلم سینمایی هل داگز ۲۰۲۲، به معرفی بازیگران آن می‌رسیم. بازیگر اصلی این اثر جون‌ایچی اوکادا (Jun’ichi Okada) است که نقش شوگو را ایفا می‌کند. سایر بازیگران نیز به عنوان شخصیت‌های مکمل در کنار او به ایفای نقش می‌پردازند.

جون‌ایچی اوکادا در نقش شوگو کانتاکا

جون‌ایچی اوکادا (Junichi Okada) عضو سابق گروه موسیقی V6 و بازیگر ژاپنی متولد 18 نوامبر 1980 برابر با 27 آبان 1359 است. او از سال 1995 پا به عرصه هنر گذاشته و تا کنون در آثار متعددی هنرنمایی کرده است.

برخی از آثار او عبارتند از فیلم عاشقانه Tokyo Tower محصول 2005، فیلم Hana محصول 2006، فیلم درام Flowers in the Shadows محصول 2008، فیلم Library Wars و فیلم درام جنگی The Eternal Zero هر دو محصول 2013، فیلم A Samurai Chronicle محصول 2014، فیلم درام معمایی Reminiscence محصول 2017، فیلم ترسناک ماورایی It Comes محصول 2018 و فیلم تاریخی Baragaki: Unbroken Samurai محصول 2021.

کلام آخر

این فیلم ژاپنی در ژانر اکشن و مهیچ ساخته شده و پیشنهاد می‌کنیم اگر از طرفداران سینمای ژاپن یا فیلم‌های ژانر اکشن هستید، تماشا و دانلود فیلم سگ های جهنمی 2022 را از دست ندهید. لطفا در پایین این صفحه و در بخش دیدگاه‌ها به ما بگویید که نظرتان درباره داستان و گروه بازیگران این فیلم چیست؟ آیا تریلر فیلم Hell Dogs 2022 را دیده‌اید؟ تماشای این اثر را به دوستانتان پیشنهاد می‌کنید؟