Menu

معرفی فیلم 2022 The Wonder

فیلم شگفتی 2022، اثری تاریخی و روانشناختی با بازی فلورنس پیو (Florence Pugh) است. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم سینمایی The Wonder 2022 آشنا شوید.

فیلم شگفتی 2022 از جدیدترین فیلم‌های فلورنس پیو است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام و به قلم اما دونوگ (Emma Donoghue) ساخته شده است. کارگردان این اثر سباستین للیو (Sebastián Lelio) است و للیو، دونوگ و آلیس بیرک (Alice Birch) نویسندگی فیلمنامه آن را برعهده دارند. مدت زمان فیلم اعجوبه 2022 حدود 103 دقیقه است. این فیلم محصول مشترک سه کشور ایرلند، انگلستان و آمریکا است. ژانر فیلم شگفتی 2022 تاریخی و روانشناختی است و داستان فیلم اعجوبه ۲۰۲۲ در سال 1862 میلادی رخ می‌دهد. این فیلم ماجرای یک پرستار انگلیسی را روایت می‌کند که برای زیر نظر نگه داشتن یک دختر، به روستایی در ایرلند سفر می‌کند.

خلاصه داستان فیلم The Wonder 2022

داستان فیلم اعجوبه ۲۰۲۲ در دهه 1980 رخ می‌دهد و تصویرگر دختر جوانی است که بدون اینکه غذا بخورد زنده است. وضعیت این دختر همه را شگفت‌زده کرده و به همین دلیل، پرستاری به نام لیب رایت به روستای کوچک محل زندگی این دختر 11 ساله می‌آید تا شرایط او را بررسی کند. این در حالیست که مسافران و گردشگران زیادی نیز به این شهر می‌آیند تا دختری که به‌طرز معجزه‌آسایی ماه‌ها بدون غذا دوام آورده را از نزدیک ببینند.

بازیگران فیلم اعجوبه 2022

اواخر آوریل 2021 بود که اعلام شد فلورنس پیو در فیلمی که سباستین للیو از کتاب شگفتی می‌سازد، ایفای نقش خواهد کرد. فیلمبرداری فیلم در تابستان همان سال آغاز شد و همزمان با اعلام خبر شروع فیلمبرداری این اثر، نام سایر بازیگران فیلم نیز  مشخص شد.

فلورنس پیو در نقش لیب رایت

فلورنس پیو بازیگر انگلیسی فیلم شگفتی 2022 متولد 3 ژانویه 1996 برابر با 13 دی 1374 است. او بازیگری در سینما را با فیلم  The Falling محصول 2014 آغاز کرد اما شهرتش را مدیون فیلم  Lady Macbeth است. پیو با بازی در این فیلم جایزه فیلم مستقل بریتانیا را دریافت کرد. او همچنین برای بازی در مینی سریال The Little Drummer Girl نامزد دریافت جایزه ستاره نوظهور بفتا شد. نامزدی دریافت جایزه اسکار و بفتا نیز برخی از دیگر افتخارات این بازیگر هستند.

کلام آخر

این فیلم توسط شبکه نتفلیکس منتشر شده و در آن شاهد نقش‌آفرینی گروهی از بازیگران پراستعداد به رهبری فلورنس پیو هستیم. نظر شما درباره این فیلم درام تاریخی و مهیج چیست؟ بازی فلورنس پیو در فیلم شگفتی 2022 را می‌پسندید؟ آیا قصد تماشا و دانلود فیلم شگفتی ۲۰۲۲ را دارید یا پیش‌تر آن را تماشا کرده‌اید؟ فراموش نکنید نظراتتان را در بخش دیدگاه‌ها با ما و خوانندگان به اشتراک بگذارید.