Menu

معرفی فیلم My Policeman 2022

فیلم پلیس من 2022 یک فیلم درام رمانتیک آمریکایی محصول سال 2022 است که بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده‌است. امروز قصد داریم به معرفی و بررسی فیلم سینمایی My Policeman بپردازیم.

فیلم پلیس من 2022 فیلمی درام رمانتیک آمریکایی است، که بر اساس رمانی به همین نام نوشته بتان رابرتز (Bethan Roberts) در سال 2012 و به کارگردانی مایکل گراندیج (Michael Grandage) ساخته شده‌ا‌ست. در این فیلم هری استایلز (Harry Styles)، اما کورین (Emma Corrin)، جینا مک کی (Gina McKee)، لینوس روچ (Linus Roache)، دیوید داوسون (David Dawson) و روپرت اورت (Rupert Everett) به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم پلیس من ۲۰۲۲

خلاصه فیلم سینمایی My Policeman سه جوان پلیس تام (هری استایلز)، معلم ماریون (اما کورین) و متصدی موزه، پاتریک (دیوید داوسون) را دنبال می‌کند که سفری احساسی را در دهه 1950 در بریتانیا آغاز می‌کنند. تام (لینوس روچ)، ماریون (جینا مک کی) و پاتریک (روپرت اورت) که به دهه 1990 می‌ر‌سند، همچنان در آه و حسرت زندگی گذشته خود هستند، اما اکنون آخرین فرصت برای ترمیم آسیب‌های گذشته را دارند.

بازیگران فیلم پلیس من ۲۰۲۲

در سپتامبر 2020 اعلام شد که استودیو آمازون فیلم پلیس من 2022 را تولید خواهد کرد. مایکل گراندیج قرار بود فیلمنامه‌ای را کارگردانی کند که توسط ران نیسوانر (Ron Nyswaner) نوشته شده بود، و با هری استایلز و لیلی جیمز برای نقش اصلی وارد مذاکره شدند. جیمز تا فوریه 2021 از مذاکرات خارج شد و اما کورین جایگزین او شد. در مارس 2021، دیوید داوسون، لینوس روچ و روپرت اورت به بازیگران فیلم پیوستند.

هری استایلز در نقش جوانی تام برگس

هری ادوارد استایلز متولد 1 فوریه 1994 خواننده، ترانه سرا و بازیگر انگلیسی است. فعالیت موسیقی خود را در سال 2010 به عنوان یک شرکت کننده انفرادی در مجموعه مسابقات موسیقی بریتانیایی The X Factor آغاز کرد. پس از حذف، او دوباره به گروه وان دایرکشن ملحق شد، گروهی که پیش از وقفه نامحدود در سال 2016 به یکی از پرفروش‌ترین گروه‌های موسیقی در تمام دوران تبدیل شد.

اما کورین در نقش جوانی ماریون تیلور

اما لوئیز کورین متولد 13 دسامبر 1995 یک هنرپیشه انگلیسی است. او نقش دایانا، شاهزاده ولز را در فصل چهارم سریال درام دوره نتفلیکس The Crown در سال 2020 به تصویر کشید، که برای آن جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن سریال تلویزیونی درام را دریافت کرد و نامزد جایزه امی برای بهترین بازیگر نقش اول زن در یک سریال درام شد.

دیوید داوسون در نقش جوانی پاتریک هزلوود

دیوید رابرت داوسون متولد 7 سپتامبر 1982 یک هنرپیشه انگلیسی است. او حرفه‌ای متنوع در تلویزیون داشته است، از جمله نقش‌هایی در فیلم The Road to Coronation Street (2010)، سریال جنایی تریلر Luther (2011)، سریال رمزآلود درام Ripper Street (2012-2016)، سریال جاسوسی درام The Secret Agent (2016)، سریال تاریخی تخیلی The Last Kingdom (2015–2018) و سریال سیتکام Year of the Rabbit (2019) داشته‌است.

کلام آخر

ژانر فیلم سینمایی پلیس من 2022 درام رمانتیک است. با بازی ستارگانی مانند هری استایلز و اما کورین که در نظر تماشاگران فیلم موفق‌تری بود تا در نظر منتقدان. نظر شما در مورد داستان و شخصیت‌ها چه بود؟ آیا برای دانلود فیلم پلیس من ۲۰۲۲ ترغیب شدید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما و دیگر مخاطبین درباره فیلم سینمایی My Policeman به اشتراک بگذارید.