Menu

معرفی فیلم انولا هولمز 2

فیلم سینمایی انولا هولمز ۲ اکران شد و باری دیگر یک فرد دیگر از خانواده هولمز را به عنوان یک کارآگاه می‌بینیم. در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی فیلم انولا هولمز 2 می‌پردازیم.

فیلم سینمایی انولا هولمز ۲ اثری رازآلود است که بر اساس سریالی خیالی به همین نام ساخته نانسی اسپرینگر (Nancy Springer) ساخته شده است. این فیلم در واقع ادامه‌ای بر فیلم Enola Holmes محصول سال 2020 است و کارگردانی آن را هری بردبیر (Harry Bradbeer) بر عهده دارد. نقش اصلی فیلم انولا هولمز 2 را نیز میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) ایفا می‌کند. این اثر برای نتفلیکس ساخته می‌شود و به زودی عرضه خواهد شد. با معرفی فیلم Enola Holmes 2022 همراه ما باشید.

داستان فیلم سینمایی انولا هولمز ۲

اگر کنجکاو هستید تا موضوع فیلم انولا هلمز 2 را بدانید، در ادامه آن را برای شما توضیح می‌دهیم. داستان از این قرار است که انولا تصمیم می‌گیرد تا دفتر کارآگاهی خود را افتتاح کند. او برخلاف برادر مشهورش شرلوک، مراجعه‌‌‌ کننده‌ای ندارد. تا اینکه دختری نزد انولا می‌آید و از او درخواست می‌کند خواهر گمشده‌اش را پیدا کند‌. البته انولا به تنهایی نمی‌تواند کار را پیش ببرد و نیاز به کمک دوستان خود، خصوصا برادرش شرلوک دارد.

بازیگران فیلم سینمایی انولا هولمز ۲

در سپتامبر 2020 میلی بابی براون (تهیه کننده و بازیگر) و هری بردبیر (کارگردان) اعلام کردند که قصد دارند ادامه‌ای برای فیلم انولا هولمز بسازند. براون گفت که او تازه وقتی که سر صحنه فیلم رفت، تصمیم گرفت این کاراکتر را بازی کند و سپس عاشق آن شد و علاقه داشت که دوباره این نقش را ایفا کند.

در آوریل 2021 تایید شد که فیلم انولا هولمز 2 حال ساخت است و براون نقشش را تکرار خواهد کرد. در می 2021، نتفلیکس رسما این پروژه را تایید کرد. گزارش شده که براون برای ایفای این نقش 10 میلیون دلار دستمزد گرفته است. فیلمبرداری در پاییز سال 2021 شروع شد و در 7 ژانویه 2022 (17 دی 1400) به پایان رسید. در ادامه مروری بر بیوگرافی هنرپیشه‌های انولا هولمز ۲ خواهیم داشت و با آنها بیشتر آشنا می‌شویم.

میلی بابی براون در نقش انولا هولمز

میلی بابی براون بازیگر و تهیه‌کننده بریتانیایی متولد 19 فوریه 2004 برابر با 30 بهمن 1382 است. وی برای بازی در سریال علمی تخیلی Stranger Things شناخته شد و به خاطر آن دو بار نامزد جایزه امی شد. او یکی از جوان‌ترین بازیگرانی است که نامزد این جایزه شده است. در سال 2018 وی در فهرست 100 فرد تاثیرگذار جهان در مجله Time قرار گرفت. برخی از دیگر آثار او عبارتند از فیلم هیولایی Godzilla: King of the Monsters محصول سال 2019، فیلم Enola Holmes محصول 2020 و فیلم Godzilla vs. Kong محصول 2021.

هنری کویل در نقش شرلوک هولمز

هنری کویل (Henry Cavill) بازیگر بریتانیایی متولد 5 می 1983 برابر با 15 اردیبهشت 1362 است. وی بیشتر به خاطر بازی در سریال تاریخی The Tudors، نقش سوپرمن در فیلم‌های دی سی، سریال فانتزی The Witcher و نقش شرلوک هولمز در فیلم Enola Holmes شناخته می‌شود.

برخی از دیگر آثار هنر کویل عبارتند از فیلم عاشقانه I Capture the Castle محصول سال 2003، سریال جنایی Midsomer Murders، فیلم حماسی Tristan & Isolde محصول سال 2006، فیلم فانتزی Immortals محصول سال 2011، فیلم ابرقهرمانی Man of Steel محصول سال 2013، فیلم جاسوسی The Man from U.N.C.L.E. محصول 2015، فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice محصول 2016، فیلم اکشن Mission: Impossible – Fallout و فیلم Zack Snyder’s Justice League محصول سال 2021.

کلام آخر

فیلمی رازآلود که در ادامه فیلم انولا هولمز 2020 ساخته می‌شود و میلی بابی براون، بازیگر معروف سریال چیزهای عجیب، نقش اصلی آن را ایفا می‌کند. آیا شما از فیلم انولا هولمز ۲ راضی بودید؟ در پایین صفحه می‌توانید نظرات خودتان را با ما و دیگر خوانندگان پلازا به اشتراک بگذارید.