Menu

معرفی فیلم Father Stu 2022

فیلم سینمایی پدر استو از فیلم‌های جدید مارک والبرگ است که در آوریل 2022 در آمریکا منتشر شد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی فیلم Father Stu 2022 بپردازیم.

فیلم سینمایی پدر استو ار فیلم های 2022 مارک والبرگ (Mark Wahlberg) است که در 13 آوریل 2022 (24 فروردین 1401) در آمریکا منتشر شد. ژانر فیلم Father Stu 2022 درام بیوگرافی است و داستان آن درباره یک بوکسور است که می‌خواهد کشیش شود. مدت زمان فیلم سینمایی پدر استو ۲۰۲۲ حدود 124 دقیقه است. کارگردان فیلم Father Stu 2022 رزالیند راس (Rosalind Ross) است که علاوه بر کارگردانی، وظیفه نگارش فیلمنامه این اثر را نیز برعهده دارد.

خلاصه فیلم سینمایی پدر استو ۲۰۲۲

داستان زندگی یک کشیش و بوکسور سابق به نام استوارت لانگ ساخته شده است. داستان زندگی او افراد زیادی را تحت تأثیر قرار داده است. داستان فیلم پدر استو 2022 درباره استوارت (با بازی مارک والبرگ) است که پس از صدمه دیدن در یک مسابقه، بوکس را کنار می‌گذارد و به دنبال کسب ثروت و شهرت، به لس‌آنجلس می‌رود. اما بعد از یک اتفاق، زندگی او دستخوش تغییر می‌شود. حالا استوارت باید راهی پیدا کند تا به زندگی‌اش ارزش ببخشد و به همین دلیل، تصمیم می‌گیرد یک کشیش بشود.

بازیگران فیلم Father Stu 2022

سال 2016 بود که مارک والبرگ اعلام کرد در حال کار روی یک فیلم بیوگرافی درباره استوارت لانگ است. او پس از اولین باری که داستان زندگی لانگ را از دو کشیش شنید، تصمیم گرفت آن را روی پرده سینما بیاورد. والبرگ علاوه بر اینکه بازیگر فیلم پدر استوارت ۲۰۲۲ است، از تهیه‌کنندگان آن نیز هست. در این بخش با بیوگرافی والبرگ و برخی از دیگر بازیگران فیلم Father Stu 2022 آشنا می‌شویم.

مارک والبرگ در نقش پدر استو

مارک والبرگ رپر سابق، بازیگر و تاجر آمریکایی متولد 5 ژوئن 1971 برابر با 15 خرداد 1350 است. او دریافت یک جایزه بفتا و نامزدی دو اسکار، سه گلدن گلوب، 9 جایزه پرایم تایم امی و سه جایزه انجمن بازیگران سینما را در فهرست افتخارات خود دارد. اولین حضور او در سینما در سال 1994 صورت گرفت. اما دو سال پس از آن و با بازی در فیلم Fear بود که او به شهرت رسید.

جکی ویور در نقش کتلین لانگ

جکی ویور (Jacki Weaver) بازیگر فیلم، تلویزیون و تئاتر اهل استرالیا است که در این فیلم نقش مادر استوارت را ایفا می‌کند. او متولد 25 مه 1947 برابر با 3 خرداد 1326 است. ویور تا کنون دو مرتبه نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده است. ویور برای حضور در فیلم استرالیایی درام جنایی و نئو-نوآر Animal Kingdom محصول 2010 و هچنین فیلم آمریکایی کمدی-درام و عاشقانه Silver Linings Playbook محصول 2012 به شهرت جهانی دست یافته است.

مل گیبسون در نقش بیل لانگ

مل گیبسون (Mel Gibson) بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی متولد 3 ژانویه 1956 برابر با 12 دی 1334 است. او در فیلم پدر استو ۲۰۲۲ نقش بیل لانگ، پدر استوارت را بازی می‌کند. گیبسون را بیشتر به خاطر ایفای نقش در فیلم‌ های اکشن قهرمانی می‌شناسیم. او را در سه فیلم اول فرنچایز اکشن آخرالزمانی Mad Max و در مجموعه فیلم های کمدی-اکشن Lethal Weapon دیده‌ایم.

کلام آخر

این فیلم بیوگرافی که درباره زندگی استوارت لانگ است، پس از انتشار با نظرات مختلفی مواجه شد. این فیلم فروش نسبتا خوبی نیز در گیشه‌ها داشت و علیرغم بودجه 4 میلیون دلاری‌اش، ‌بیش از 21 میلیون دلار فروش داشت. نظر شما درباره این فیلم چیست؟ آیا دانلود فیلم پدر استو 2022 را به دوستانتان پیشنهاد می‌کنید؟ نظرتان درباره ایفای نقش مارک والبرگ در این فیلم چیست؟