Menu

معرفی فیلم All Quiet on the Western Front 2022

فیلم‌های جنگی از پرطرفدارترین آثار جهان هستند که مخاطبان علاقه زیادی به آنها نشان می‌دهند. هرساله تعدادی از این فیلم‌ها منتشر می‌شوند و سعی می‌کنند تا از پیامدهای این پدیده ناگوار بگویند. در ادامه این مقاله به سراغ فیلم سینمایی در جبهه غرب خبری نیست 2022، فیلمی از همین ژانر می‌رویم.

جنگ پدیده‌ای تلخ و تاریک است که از ابتدای تمدن و حتی در زمان انسان‌های نخستین نیز وجود داشته است. انسان همواره به دلیل کمالگرایی بیش از حد خود به دنبال تصاحب و چپاول بوده‌ است. امروزه پس از تحمل مصیبت‌های فراوانی که بر اثر جنگ به سر افراد آمده، تلاش بر این است که با تولید آثار جنگی و نشان دادن ذات نازیبای آن پیام صلح به جهانیان بدهند.

فیلم All Quiet on the Western Front 2022 فیلمی آلمانی در ژانر ضد جنگ به کارگردانی ادوارد برگر (Edward Berger) است. این فیلم را از رمانی به همین نام اثر اریش ماریا رمارک (Erich Maria Remarque) اقتباس کرده‌اند.

خلاصه ی فیلم در جبهه غرب خبری نیست ۲۰۲۲

داستان فیلم All Quiet on the Western Front 2022 درباره پل بامر پسری 17 ساله و دانش‌آموز است که در جریان جنگ جهانی اول در جریان سخنان وطن‌پرستانه مسئولان مدرسه خود، همراه دوستانش به جنگ می‌روند. ذهن آنها پر از رویای آزادی و نجات دادن کشور است و فکر می‌کنند جنگ نیز چیزی رویایی شبیه قصه‌هاست‌ اما کم‌کم با ورود آنها به جبهه با حقیقتی روبه‌رو می‌شوند که در یک شب آنان را به بلوغ می‌رساند: جنگ زیبا نیست!

معرفی کارگردان فیلم سینمایی در جبهه غرب خبری نیست 2022

در این بخش قصد داریم تا ابتدا نگاهی بر کارنامه کاری کارگردان فیلم داشته و آن را به شما معرفی کنیم.

ادوارد برگر کارگردان فیلم سینمایی در جبهه غرب خبری نیست 2022

ادوارد برگر کارگردان و فیلمنامه نویس اهل آلمان متولد سال 1970 (1349) است. او پس از اتمام تحصیلات خود، شروع به ساختن فیلم‌های کوتاه زیادی کرد. او در زمینه فیلم بلند کار خود را ابتدا با Gomez شروع کرد و سپس کارگردانی و نویسندگی قسمت‌هایی از سریال KDD – Kriminaldauerdienst را برعهده گرفت. فیلم جک او در جشنواره برلین شرکت داده شد و برنده نشان نقره بهترین فیلم 2015 آلمان شد‌. او سپس کارگردانی 5 قسمت اول سریال 8 قسمتی آلمان 83 را برعهده گرفت.

بازیگران فیلم سینمایی در جبهه غرب خبری نیست 2022

تیم بازیگران این فیلم چندان شناخته شده نیستند و عمدتا اولین تجربه‌های بازیگری خود را می‌گذارند که در ادامه به معرفی آنان می‌پردازیم.

فلیکس کامرر در نقش پل بامر

فلیکس کامرر (Felix Kammerer) بازیگر جوان اتریشی متولد 19 سپتامبر 1995 (28 شهریور 1374) است. او پس از فارغ‌التحصیلی به اجرای تئاتر پرداخت و از میان 500 کاندیدای حاضر برای نقش اول فیلم All Quiet on the Western Front 2022 انتخاب شد. سازندگان چهره او را سنتی، معصوم و پاک خواندند و گفته شد که برای این نقش بارها از او تست گرفته شد که هر دفعه با موفقیت از پس آن برآمد.

آلبرشت شوک در نقش استنیسلاس کت

آلبرشت شوک (Albrecht Schuch) بازیگر آلمانی متولد 21 اوت 1985 (30 مرداد 1364) است. او بازیگری را از سال 2012 و فیلم Westwind شروع کرد. خواهر بزرگتر این بازیگر در زمینه بازیگری فعالیت دارد و مشوق او برای ادامه فعالیت در این حرفه بود. شوک مجموعا 8 فیلم سینمایی و 9 اثر تلویزیونی در کارنامه کاری خود دارد.

کلام آخر

این اثر ژانر جنگی با وجود بازیگران خود که حتی از ستارگان نیز نبودند، توانست تصویری زیبا و پیامی زیباتر از جنگ را به مخاطبان ارائه دهد و موردپسند مخاطبان و منتقدان قرار گرفت. شما نیز با دانلود فیلم All Quiet on the Western Front 2022 و تماشای آن نظر خود را درباره فیلم با ما درمیان بگذارید. از همراهی شما متشکریم.