Menu

معرفی انیمیشن Entergalactic 2022

انیمیشن Entergalactic 2022 یکی از آثار جذاب و دیدنی است که برای بزرگسالان ساخته شده است. این فیلم ویژه تلوزیونی که بر محوریت موسیقی می‌گردد و در واقع به آلبوم جدید خواننده و بازیگر آمریکایی کید کادی (Kid Cudi) مرتبط است، به تازگی منتشر شد. در ادامه این مقاله به بررسی و معرفی انیمیشن درون کهکشانی 2022 خواهیم پرداخت.

انیمیشن درون کهکشانی از انیمیشن های جدید 2022، ساخته کید کادی که قرار بود در ابتدا به عنوان یک سریال منتشر شود‌. رویه خود را تغییر داد و به شکلی منحصر به‌فرد و در قالب بخش‌های مختلف از نتفلیکس پخش خواهد شد. کادی این انیمیشن را به یاد دوست درگذشته خود ویرجیل ابلو (Virgil Abloh) که در سال 2021 درگذشت ساخت و آن را مجموعه‌ای از زیبایی‌ها که با عشق رها می‌شوند، خواند.

خلاصه انیمیشن Entergalactic 2022

داستان انیمیشن درون کهکشانی ۲۰۲۲ درباره یک هنرمند جوان و جذاب به نام جباری است که در آستانه موفقیت‌های بزرگ قرار دارد. همسایه او میدو نیز زنی جذاب و با اخلاق‌های خاص است که در حرفه عکاسی فعالیت می‌کند. حال جباری در حال سبک و سنگین کردن این است که در این برهه از زندگی خود آیا می‌تواند به عشق بها دهد یا خیر.

کارگردان انیمیشن Entergalactic 2022

در این بخش به معرفی کارگردان این انیمیشن جذاب خواهیم پرداخت تا بهتر با سازندگان آن آشنا شویم.

کید کادی سازنده انیمیشن Entergalactic 2022

اسکات رامون سگورو مسکادی (Scott Ramon Seguro Mescudi) با نام هنری کید کادی در 30 ژانویه 1984 (8 بهمن 1362) به دنیا آمد. این رپر، خواننده، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده و بازیگر آمریکایی، استعداد بالایی در زمینه موسیقی دارد که او را در جهان معروف کرده است. اشعار کید کادی معمولا مضامینی شخصی دارند و به شرح حال او از کودکی تاکنون می‌پردازند. وی در واقع با اشعار خود نوعی تراپی انجام و روان خود را تسکین می‌دهد. در سال 2008 میکس تیپ او با نام بچه‌ای به نام کادی (A Kid Named Cudi) توجه‌ها را به او جلب کرد و باعث شد که کانیه وست (Kanye West) با کادی قراردادی امضا کند.

پس از چند بازی کوتاه در نقش‌های مختلف کید کادی را در فیلم بیل و تد رو در رویی با موسیقی دیدیم‌. علاوه بر این او در فیلم‌ به بالا نگاه نکن (Don’t Look Up) و سریال‌ ما همینی هستیم که هستیم (We Are Who We Are) نیز ایفای نقش داشت. کید کادی علاوه بر اینکه یکی از سازندگان این اثر است، موسیقی و صداپیشگی انیمیشن Entergalactic 2022 را برعهده دارد. او این اثر را با الهام از زندگی خود ساخته است.

صداپیشگان انیمیشن Entergalactic 2022

از آنجایی که این اثر انیمیشن است پس باید در ادامه به معرفی صداپیشگان انیمیشن بپردازیم. در واقع ظاهر شخصیت‌ها تا حدودی از بازیگران انیمیشن درون کهکشانی ۲۰۲۲ الهام گرفته شده‌اند. لازم به ذکر است که کید کادی صداپیشگی شخصیت اصلی یعنی جباری را انجام می‌دهد.

جسیکا ویلیامز در نقش میدو

جسیکا رنه ویلیامز (Jessica Renee Williams) کمدین و بازیگر آمریکایی در 31 ژوئیه 1989 (8 مرداد 1368) به دنیا آمد. او را به عنوان یکی از خبرنگاران برنامه نمایش روزانه (The Daily Show) و مجریان پادکست 2 Dope Queens می‌شناسند. همچنین نقش لالی هیکس در سری فیلم‌های جانوران شگفت انگیز او نیز باعث معروفیت جسیکا ویلیامز شد. او در این انیمیشن نقش اصلی زن را برعهده دارد.

تایرن گریفین جونیور در نقش کای

تایرن گریفین ویلیام جونیور با نام هنری تای دولا ساین (Ty Dolla $ign یا Ty$) شناخته می‌شود. او خواننده، ترانه‌سرا و تهیه‌کننده اهل آمریکا است که در 13 آوریل 1982 (24 فروردین 1361) متولد شد. گریفین پس از اجرای آهنگ Toot It and Boot It با همکاری وای‌جی (YG) به شهرت رسید. در سال 2015 تای دولا ساین، نخستین آلبوم خود با نام Free TC را ارائه داد که رتبه چهاردهم در بیلبورد 200 (Billboard 200) را کسب کرد. صدای جذاب تایرن گریفین و رپر بودن او باعث شد که اولین تجربه صداپیشگی خود را با انیمیشن Entergalactic 2022 داشته باشد.

تیموتی شالامی در نقش جیمی

تیموتی هال شالامی (Timothée Hal Chalamet) بازیگر آمریکایی متولد 27 دسامبر 1995 (6 دی 1374) است. او با اینکه سن پایینی دارد اما تاکنون دارنده و نامزد جوایز گوناگونی از جمله اسکار، گلدن گلوب و بفتا شده است. او نخست از تئاتر و نقش‌های کوتاه تلویزیون شروع کرد تا اینکه توانست در سریال هوملند (Homeland) دیده شود. دو سال بعد نیز نخستین فیلم خود با نام مردان، زنان و بچه‌ها (Men, Women & Children) را بازی کرد. نقش تقریبا کوتاه او در میان ستاره‌ای (Interstellar) کریستوفر نولان (Christopher Nolan) این بازیگر را مطرح کرد. سپس فیلم مرا با نام خودت صدا کن، در سن 22 سالگی او را نامزد جایزه اسکار و یکی از سه بازیگر جوانی که موفق به کسب این عنوان شدند، کرد.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا به معرفی انیمیشن Entergalactic 2022 بپردازیم. ظاهرا این انیمیشن جدید و خلاقانه توانسته تصویری جذاب به مخاطبان نشان دهد. این اثر هم‌ اکنون در نتفلیکس موجود است و شما نیز با دانلود انیمیشن درون کهکشانی 2022 می‌توانید آن را از لحاظ کیفی سنجیده و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. در پایان از اینکه ما را تا بدین‌جا همراهی کردید متشکریم.