Menu

معرفی فیلم The Fallout 2022

فیلم سقوط 2022 یک فیلم درام تینیجری محصول آمریکا است. امروز قصد داریم به معرفی و بررسی فیلم سینمایی The Fallout 2022 بپردازیم.

فیلم سینمایی The Fallout 2022 در ژانر درام تینیجری به نویسندگی و کارگردانی مگان پارک (Megan Park) اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند این فیلمساز است. جنا اورتگا (Jenna Ortega) در نقش وادا کاول، دانش آموز دبیرستانی ایفای نقش می‌کند که پس از تیراندازی در مدرسه، آسیب‌های عاطفی قابل توجهی را پشت سر می‌گذارد. در این فیلم همچنین مدی زیگلر (Maddie Ziegler)، جان اورتیز (John Ortiz)، نایلز فیچ (Niles Fitch)، ویل راپ (Will Ropp) و شیلین وودلی (Shailene Woodley) در نقش‌های فرعی بازی می‌کنند. موسیقی‌دان و هنرپیشه آمریکایی، فینیاس اوکانل (Finneas O’Connell)، موسیقی متن این فیلم را ساخته‌است.

فیلم سقوط در 17 مارس 2021 (27 اسفند 1399) در فستیوال جنوب از جنوب غربی اولین نمایش خود را داشت و اکران عمومی‌اش در آمریکا در 27 ژانویه 2022 (7 بهمن 1400) در HBO Max بود که توسط Warner Bros ،Pictures و New Line Cinema منتشر شد.

خلاصه داستان فیلم فال اوت ۲۰۲۲

ژانر فیلم سقوط از جدیدترین فیلم های 2022 یک درام تینیجری است. وادا (جنا اورتگا) دختر دبیرستانی که با دوستی‌های جدیدی که در شرایط ناگهانی و غم انگیز ایجاد شده‌است، شروع به کشف مجدد خود می‌کند، این در حالی است، که روابط خود را با خانواده، دوستان و دیدگاهش نسبت به جهان دوباره ارزیابی می‌کند. او با دور شدن از روال خانوادگی به راحتی، شروع به گرفتن شانس با یک سری تصمیمات غیرقابل پیش‌بینی می‌کند که مرزهای خود را آزمایش کند و خود را به مسیرهای جدید سوق می‌دهد. همانطور که او زمان بیشتری را با میا (مدی زیگلر) می‌گذراند، آنها بیشتر به هم نزدیک می‌شوند و وادا به آرامی خود را از طریق تجربیات مشترکشان بازتعریف می‌کند، و او را از آن روز دورتر می‌کند و به زندگی در زمان حال نزدیک‌تر.

معرفی بازیگران فیلم فال اوت ۲۰۲۲

در فوریه 2020، اعلام شد که جنا اورتگا با کارگردانی مگان پارک بر اساس فیلمنامه‌ای که او نوشته بود، به بازیگران فیلم سینمایی The Fallout 2022 پیوسته است. در آوریل 2020، مدی زیگلر به بازیگران فیلم پیوست. در می 2020، ویل راپ و در آگوست 2020، نایلز فیچ، شیلین وودلی، جولی بوون و جان اورتیز به بازیگران فیلم پیوستند.

جنا اورتگا در نقش وادا کاول

جنا ماری اورتگا متولد 27 سپتامبر 2002 یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او کار خود را به عنوان یک بازیگر کودک آغاز کرد و برای بازی در نقش جین جوان در سریال کمدی Jane the Virgin (2014-2019) از شبکه CW شناخته شد. نقش هارلی دیاز در سریال (2016-2018) Stuck in the Middle در کانال دیزنی، جایزه ایمیجن بهترین بازیگر جوان تلویزیون را در سال 2018 را برای او به ارمغان آورد و به موفقیت بزرگی دست یافت. او همچنین صداپیشگی پرنسس ایزابل را در مجموعه انیمیشن (2016–2020) Elena of Avalor کانال دیزنی انجام داد.

مدی زیگلر در نقش میا رید

مدیسون نیکول زیگلر متولد 30 سپتامبر 2002 یک هنرپیشه و رقصنده آمریکایی است. او ابتدا برای حضور در برنامه واقعیت‌نمای لایف‌تایم Dance Moms از سال 2011 (در سن 8 سالگی) تا سال 2016 شناخته شد. از سال 2014، او با بازی در مجموعه‌ای از موزیک ویدیوهای سیا، که با «Chandelier» و «Elastic Heart» شروع شد، شهرت بیشتری به دست آورد. که در مجموع بیش از 5 میلیارد بازدید در یوتیوب داشته‌اند. زیگلر در فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، کنسرت‌ها، تبلیغات و روی جلد مجلات زیادی ظاهر شده‌است. و در مجله تایم در هر سال از سال 2015 تا 2017 در فهرست «30 نوجوان تاثیرگذار» قرار گرفت.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی و بررسی فیلم سقوط 2022 پرداختیم. نظر شما در مورد داستان و شخصیت‌های فیلم فال اوت ۲۰۲۲ چه بود؟ چه امتیازی به فیلم می‌دهید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما و دیگر مخاطبین درباره فیلم سینمایی The Fallout 2022 به اشتراک بگذارید.