Menu

معرفی فیلم Bones and All 2022

فیلم سینمایی استخوان ها و همه 2022 جدیدترین فیلم تیموتی شالامی است که در جشنواره فیلم ونیز 2022 حضور دارد. با مرور کامل اخبار مربوط به این فیلم و بررسی نمرات منتقدین به فیلم Bones and All 2022 همراه ما باشید.

فیلم سینمایی استخوان ها و همه 2022 (به انگلیسی Bones and All) اثری به کارگردانی لوکا گوادانینو (Luca Guadagnino) و نویسندگی دیوید کایگانیچ (David Kajganich) است که با ترکیب ژانرهای بلوغ، عاشقانه، ترسناک و جاده‌ای ساخته شده. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته کامیل دآنجلیس (Camille DeAngelis) است و بازیگرانی چون تیلور راسل (Taylor Russell) و تیموتی شالامی (Timothée Chalamet) در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Bones and All 2022 به تازگی اولین نمایشش را در جشنواره فیلم ونیز 2022 داشت و به زودی به اکران عمومی خواهد رسید.

تاریخ انتشار فیلم استخوان ها و همه ۲۰۲۲

فیلم سینمایی استخوان ها و همه 2022 در تاریخ 2 سپتامبر 2022 برابر با 11 شهریور 1401 در جشنواره فیلم ونیز 2022 برای اولین بار به نمایش درآمد. این فیلم نمایش‌های بعدی‌اش را در شصتمین جشنواره فیلم نیویورک، هفدهمین دوره جشنواره Fantastic Fest و چهل و نهمین جشنواره فیلم تلیوراید خواهد داشت.

فیلم Bones and All 2022 قرار است در تاریخ 23 نوامبر 2022 برابر با 2 آذر 1401 توسط کمپانی Metro-Goldwyn-Mayer در آمریکا و توسط کمپانی Warner Bros. Pictures در سایر کشورها اکران شود. البته اکران فیلم در ایتالیا توسط کمپانی Vision Distribution انجام خواهد شد. مدت زمان فیلم سینمایی استخوان ها و همه ۲۰۲۲ برابر با 130 دقیقه است.

خلاصه فیلم سینمایی استخوان ها و همه 2022

داستان فیلم Bones and All 2022 درباره زوج عاشق آدمخواری به نام‌های مارن و لی است که در دهه 80 میلادی یک ماجراجویی را در سفری جاده‌ای شروع می‌کنند.

بازیگران فیلم استخوان ها و همه ۲۰۲۲

در تاریخ 28 ژانویه 2021 (9 بهمن 1399) اعلام شد که تیموتی شالامی و تیلور راسل در اقتباسی از رمان Bones & All نوشته کامیل دآنجلیس به کارگردانی لوکا گوادانینو بازی خواهند کرد. همچنین شالامی از تهیه‌کنندگان فیلم نیز هست. فیلمبرداری در می همان سال شروع شد و سایر بازیگران نیز به این پروژه پیوستند. در نهایت فیلمبرداری در جولای 2021 به پایان رسید.

گوادانینو درباره فیلمش گفته است: «یک داستان خیلی عاشقانه درباره ناممکن بودن عشق و همچنان نیاز به آن. حتی با پیشامدهایی شدید و افراطی». او همچنین در مورد شالامی و راسل گفته است که «قدرتی درخشان» دارند و قادر هستند «احساساتی جهانی را به تصویر بکشند». در ادامه مروری بر بیوگرافی بازیگران فیلم Bones and All 2022 خواهیم داشت و با آنها بیشتر آشنا می‌شویم.

تیموتی شالامی در نقش لی

تیموتی شالامی بازیگر آمریکایی متولد 27 دسامبر 1995 برابر با 6 دی 1374 است. او علیرغم سن کمش تا کنون جوایز و افتخارات زیادی به دست آورده است؛ از جمله نامزدی برای یک جایزه اسکار، دو جایزه گلدن گلوب و سه جایزه بفتا. وی کارش را با حضور در سریال Homeland در سال 2012 شروع کرد و دو سال بعد در اولین فیلمش به نام Men, Women & Children به ایفای نقش پرداخت.

تیلور راسل در نقش مارن یرلی

تیلور راسل بازیگر کانادایی متولد 18 جولای 1994 برابر با 27 تیر 1373 است. در تلویزیون او در سریال علمی تخیلی Lost in Space از نتفلیکس بازی کرده است. در سینما نیز در آثاری چون فیلم درام Waves محصول 2019، فیلم عاشقانه Words on Bathroom Walls محصول 2020 و فرنچایز ترسناک Escape Room به ایفای نقش پرداخته است.

کلام آخر

این فیلم در ترکیب ژانرهای بلوغ، عاشقانه و ترسناک ساخته شده و طبق نظر منتقدان، به نظر می‌رسد فضای جالب و قابل توجه‌ای داشته باشد. فیلم Bones and All 2022 فعلا فقط در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمده و اکران عمومی آن در آذر ماه خواهد بود. آیا شما منتظر این فیلم هستید؟ در پایین همین صفحه می‌توانید نظرات خودتان را با ما و دیگر خوانندگان با ما به اشتراک بگذارید.