Menu

معرفی فیلم سامری Samaritan 2022

هرساله فیلم‌های زیادی در سینمای جهان اکران می‌شوند. امروز با معرفی یک فیلم اکشن و درام، فیلم سامری ۲۰۲۲، از جدیدترین آثار ژانر درام خدمت شما هستیم.

سامری یا ساماریتان (به انگلیسی: Samaritan) همچنین با عنوان درستکار نیز شناخته می‌شود، یک فیلم ابرقهرمانی و فانتزی-اکشن آمریکایی به کارگردانی جولیوس ایوری، نویسندگی براگی اف. شوت با بازی سیلوستر استالونه و جیوون والتون است. این فیلم به عنوان برداشتی تاریک و جدید از فیلم‌های ابرقهرمانی توصیف شده‌است. داستان حول محور پسر جوانی می‌چرخد که متوجه می‌شود یک ابرقهرمان مشهور، که تصور می‌شد بعد از یک نبرد حماسی بیست و پنج سال پیش ناپدید شده‌است، در واقع ممکن است هنوز در اطراف باشد.

این فیلم در ۲۶ اوت ۲۰۲۲ توسط یونایتد آرتیستس و آمازون استودیوز از طریق پخش جریانی در پرایم ویدئو منتشر شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

 

دانلود فیلم سامری ۲۰۲۲

در این قسمت لینک های دانلود فیلم Samaritan 2022 را برای شما قرار می‌دهیم تا از تماشای این فیلم اکشن و درام لذت ببرید.

تاریخ انتشار فیلم سامری ۲۰۲۲

اکران این فیلم در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ ولی در ۱۱ دسامبر ۲۰۲۰ منتقل شد و برای سومین بار به تأخیر روبه رو شد و قرار ا بود در تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۲۱ منتشر شود. و در نهایت این فیلم در تاریخ ۲۶ اوت ۲۰۲۲ منتشر شد.

خلاصه فیلم سینمایی سامری 2022

داستان غیراقتباسی فیلم سامری‌ها (درستکار) در مورد پسر جوانی است که به‌دنبال ابرقهرمانی اسطوره‌ای می‌گردد که بیست سال پیش در حادثه‌ای تراژیک، ناپدید شد و این پسر می‌خواهد بداند که آیا این شخصیت زنده است یا خیر.

مراحل تولید فیلم خارجی سامری 2022

در فوریه سال ۲۰۱۹ کمپانی مترو گلدوین مایر فیلمنامه را خرید در سپتامبر سال ۲۰۱۹، مشخص شد جولیوس ایوری این فیلم “(ساماری)” را کارگردانی کند.

در فوریه سال ۲۰۱۹ سیلوستر استالونه برای بازی در این فیلم انتخاب شد. در فوریه سال ۲۰۲۰، مارتین استار، داشا پولانکو مویسس آریاس، داشا پولانکو و پیلو اسبک به بازیگران این فیلم اضافه شدند.
فیلم‌برداری
در سپتامبر سال ۲۰۱۹، فیلمبرداری برای تاریخ سال ۲۰۲۰ در آتلانتا مشخص شد. و فیلمبرداری اصلی از فوریه سال ۲۰۲۰ آغاز شد.

بازخورد فیلم خارجی سامری 2022

در وبسایت بازبینی‌خوانی راتن تومیتوز، ٪۳۷ از ۶۷ بررسی منتقدین مثبت است و این فیلم میانگینِ امتیاز ۵/۱۰ را در اختیار دارد. اجماع این وب‌سایت چنین می‌نویسد: «اگرچه ساماریتان می‌توانست بهتر از آن چیزی هست باشد، این درام ابرقهرمانی به رهبری استالونه از نظر خلاقانه ضعیف است.» این فیلم در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس نظر ۲۶ منتقد امتیاز ۴۵ از ۱۰۰ را کسب کرده که نشان‌گر «نقدهای مختلط یا متوسط» است.