Menu

خروج از گروه‌های واتساپی خیلی ساده!

پیامرسان خارجی واتساپ در آخرین بروزرسانی خود، امکان خروج از چت‌های گروهی بدون اطلاع سایر اعضا را برای کاربران فراهم کرده است.

به نقل از cnbc، واتساپ در حال راه‌اندازی ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد گروه‌های واتساپی را بدون هیچ ردی ترک کنند.

یکی از موارد ناخوشایند در پیامرسان خارجی واتساپ حضور اجباری در برخی گروه‌هاست، یعنی اعضا به دلیل مطلع شدن سایرین، امکان خروج از گروه را ندارند.

حالا در بروزرسانی جدید این پیامرسان، به زودی به جای اینکه به همه افراد گروه در هنگام خروج اطلاع داده شود، فقط ادمین‌ها مطلع خواهند شد. این ویژگی از این ماه برای همه کاربران واتساپ قابل اجرا خواهد بود، این اقدام به منظور افزایش حریم خصوصی انجام می‌شود.

قابلیت دیگری که توسط این شرکت به تازگی اجرا شده، این است که به کاربران اجازه می‌دهد حضور خود را پنهان کنند تا دیگران نتوانند آنلاین بودن آن‌ها را ببینند؛ واتساپ همچنین در حال آزمایش تنظیماتی است که امکان گرفتن اسکرین‌شات از پیام‌های «مشاهده یک بار» را که پس از باز شدن اولیه نمی‌توان دوباره به آن‌ها دسترسی پیدا کرد، حذف خواهد کرد.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا که واتساپ را در اختیار دارد، در پستی در فیسبوک گفت: «به ساخت راه‌های جدید برای محافظت از پیام‌های کاربران ادامه داده و آن‌ها را مانند مکالمات رو در رو خصوصی و امن نگه می‌دارد».

آمی وورا، مدیرعامل واتساپ در بیانیه‌ای گفت:در واتساپ، ما بر روی ساخت ویژگی‌هایی تمرکز کرده‌ایم که افراد را قادر می‌سازد تا کنترل و حریم خصوصی بیشتری بر پیام‌های خود داشته باشند. در طول سال‌ها، ما لایه‌های محافظتی به هم پیوسته‌ای را برای کمک به حفظ امنیت مکالمات آن‌ها اضافه کرده‌ایم و ویژگی‌های جدید راهی است که ما همچنان به تعهد خود برای خصوصی نگه داشتن پیام‌ها عمل می‌کنیم.

این به‌روزرسانی به مجموعه‌ای از تغییراتی که متا اخیرا روی پلتفرم‌های خود ایجاد کرده است، اضافه می‌شود.